Roxxor Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei sann! Jeg har tidligere vært en av debatantene på VGs diskusjonforum. Jeg har tenkt å ta en pause der fra og tenkte å prøve meg litt ut her.. Jeg lurer litt på om dere har noe lignede "Backstage", som de kaller det på Vgd.? Der de kan drøfte litt mer useriøse saker og diverse.. Hvis dere har en slik side, så kan dere vel si hvilken? Jeg syntes dette forumet var litt rotete i forhold til det andre jeg var på tidligere, men jeg kommer vel over det.. Men jeg syntes det var mye bedre å skrive meldinger og innlegg på Diskusjon.no. mvh Roxxor Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei sann! Jeg har tidligere vært en av debatantene på VGs diskusjonforum. Jeg har tenkt å ta en pause der fra og tenkte å prøve meg litt ut her.. Jeg lurer litt på om dere har noe lignede "Backstage", som de kaller det på Vgd.? Der de kan drøfte litt mer useriøse saker og diverse.. Hvis dere har en slik side, så kan dere vel si hvilken? Jeg syntes dette forumet var litt rotete i forhold til det andre jeg var på tidligere, men jeg kommer vel over det.. Men jeg syntes det var mye bedre å skrive meldinger og innlegg på Diskusjon.no. mvh Roxxor 7621590[/snapback] Håper ikke du er han vgd_eier Men velkommen skal du være Lenke til kommentar
Roxxor Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Hei sann! Jeg har tidligere vært en av debatantene på VGs diskusjonforum. Jeg har tenkt å ta en pause der fra og tenkte å prøve meg litt ut her.. Jeg lurer litt på om dere har noe lignede "Backstage", som de kaller det på Vgd.? Der de kan drøfte litt mer useriøse saker og diverse.. Hvis dere har en slik side, så kan dere vel si hvilken? Jeg syntes dette forumet var litt rotete i forhold til det andre jeg var på tidligere, men jeg kommer vel over det.. Men jeg syntes det var mye bedre å skrive meldinger og innlegg på Diskusjon.no. mvh Roxxor 7621590[/snapback] Håper ikke du er han vgd_eier Men velkommen skal du være 7621597[/snapback] vgd_eier? Hva er det? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei sann! Jeg har tidligere vært en av debatantene på VGs diskusjonforum. Jeg har tenkt å ta en pause der fra og tenkte å prøve meg litt ut her.. Jeg lurer litt på om dere har noe lignede "Backstage", som de kaller det på Vgd.? Der de kan drøfte litt mer useriøse saker og diverse.. Hvis dere har en slik side, så kan dere vel si hvilken? Jeg syntes dette forumet var litt rotete i forhold til det andre jeg var på tidligere, men jeg kommer vel over det.. Men jeg syntes det var mye bedre å skrive meldinger og innlegg på Diskusjon.no. mvh Roxxor 7621590[/snapback] Håper ikke du er han vgd_eier Men velkommen skal du være 7621597[/snapback] vgd_eier? Hva er det? 7621602[/snapback] Det var en tosk som spamma forumet for noen dager siden. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?c=281 - slå deg løs. Og .. Diskusjon mer rotete en VG-forum? Haha. Ha. Haha. Endret 1. januar 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Useriøre ting blir diskutert i Off topic delen av forumet.. Lenke til kommentar
Roxxor Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Hei sann! Jeg har tidligere vært en av debatantene på VGs diskusjonforum. Jeg har tenkt å ta en pause der fra og tenkte å prøve meg litt ut her.. Jeg lurer litt på om dere har noe lignede "Backstage", som de kaller det på Vgd.? Der de kan drøfte litt mer useriøse saker og diverse.. Hvis dere har en slik side, så kan dere vel si hvilken? Jeg syntes dette forumet var litt rotete i forhold til det andre jeg var på tidligere, men jeg kommer vel over det.. Men jeg syntes det var mye bedre å skrive meldinger og innlegg på Diskusjon.no. mvh Roxxor 7621590[/snapback] Håper ikke du er han vgd_eier Men velkommen skal du være 7621597[/snapback] vgd_eier? Hva er det? 7621602[/snapback] Det var en tosk som spamma forumet for noen dager siden. 7621619[/snapback] Nei, det er ikke meg.. Jeg ble medlem her for en uke siden jeg, og jeg har ikke to nick, så jeg tviler at det er meg.. Endret 1. januar 2007 av Roxxor Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Om du ser gjennom hovudkategoriane, vil du finne Off topic. Her diskuterer ein laust og fast som ikkje høyrer heime andre stader. Den mest «useriøse» delen der er OT-Baren. Korleis det er i høve til Backstage veit eg ikkje, då eg aldri har vore innom der. Om du vil diskutere politikk, religion, vitskap o.l. kan du gjere det i dei ulike foraa i Samfunn. Og eit lite tips til slutt: Du treng ikkje alltid sitere heile innlegget før deg for å svare, slik som over. Og innlegg kan redigerast ved å trykke på rediger-knappen. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Nå ble jeg egentlig jævlig forbanna. Du kommer hit og sier at diskusjon.no er rotete. Itavisen.no er rot, forumdelen av VG er rot, rommet mitt er rot. Diskusjon.no er den mest stilrene, mest ryddige forumet jeg har sett. Så hysj! Om du sier at diskusjon.no er rotete sier jeg at du er et jævla søpplehue! (Tor milde) Endret 1. januar 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
Roxxor Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Nå ble jeg egentlig jævlig forbanna. Du kommer hit og sier at diskusjon.no er rotete. Itavisen.no er rot, forumdelen av VG er rot, rommet mitt er rot. Diskusjon.no er den mest stilrene, mest ryddige forumet jeg har sett. Så hysj!Om du sier at diskusjon.no er rotete sier jeg at du er et jævla søpplehue! (Tor milde) 7621742[/snapback] Jeg søppelhue?! Jeg følger ikke med på itavisens forumside, så.. hm.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Poenget den lett fornærmede forumbrukeren over ville frem til, er at så fort du starter å bruke diskusjon.no kommer du til å se at det er et av de beste forumene i landet! Gode moderatorer, hyggelige brukere, og et ryddig forum. Velkommen til forumet! Vær grei og saklig, så er andre greie tilbake! Leno Endret 1. januar 2007 av Poor Leno Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Jeg søppelhue?! Jeg følger ikke med på itavisens forumside, så.. hm.. Du fatter ikke poenget... Poenget den lett fornærmede forumbrukeren over ville frem til, er at så fort du starter å bruke diskusjon.no kommer du til å se at det er et av de beste forumene i landet! Gode moderatorer, hyggelige brukere, og et ryddig forum. Velkommen til forumet! Vær grei og saklig, så er andre greie tilbake! Leno Takk for den fine beskrivelsen av meg. lett fornærmede forumbrukeren Hehe, genialt =) Endret 1. januar 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Trådstarter har fått svar på spørsmålet, og problemet er følgande løyst. Eit par råd til trådstartar: *Les, lær og følg retningslinjene og nettiketten. Her er det mykje nyttig informasjon om korleis ein skal oppføre seg på forumet. *Ta deg tid til å lage ein god emnetittel. Emnetittelen skal gjere det klart kva tråden handlar om. Den skal og ha minst tre ord. *Du treng ikkje sitere heile innlegg. Det er nok å sitere det du skal svare på. *Gjer deg kjent på forumet. Vi har mange kategoriar som dekker dei fleste områder. Bruk derfor litt tid på å sjå deg rundt. *Søkemotoren er nyttig. Det er utroleg kor mykje som er svart på tidlegare. Eit raskt søk er lurt før eventuelle nye tråder blir oppretta. Ellers er det stort sett bare å følgje normal folkeskikk og du vil klare deg bra. Har du spørsmål er det bare å opprette ein tråd i korrekt kategori, eller ta kontakt med ein moderator eller admin. Velkomen til forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg