Keegan84 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har tenkt å selge en Fender Acoustasonic Junior amp. Dette er pre-DSP modellen. Jeg vet heller ikke i hvilket år den er produsert. Noen som vet sånn ca. hvor mye jeg kan få for denne? Svar settes stor pris på! Lenke til kommentar
Keegan84 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 hvor mye watt er den på? 7644132[/snapback] 2*40 watt. 2 kanaler... Altså 80 watt tilsammen:) Lenke til kommentar
tfw Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ka du vil ha for den? er det god lyd? skurer den? er ute etter en ny jeg. min er bare på 10 watt. hva veier den sånn ca? Lenke til kommentar
Keegan84 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 ka du vil ha for den? er det god lyd? skurer den? er ute etter en ny jeg. min er bare på 10 watt. hva veier den sånn ca? 7644258[/snapback] Lyden er utrolig bra! Veldig klar og ikke noe støy. Perfekt for små konsertlokaler. Skikkelig "vintage" lyd! Meget bra "chorus" og instillinger for "string dynamics". Veier 19,5 kg. Kan komme tilbake med et prisanslag så snart som mulig... Lenke til kommentar
tfw Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ka du vil ha for den? er det god lyd? skurer den? er ute etter en ny jeg. min er bare på 10 watt. hva veier den sånn ca? 7644258[/snapback] Lyden er utrolig bra! Veldig klar og ikke noe støy. Perfekt for små konsertlokaler. Skikkelig "vintage" lyd! Meget bra "chorus" og instillinger for "string dynamics". Veier 19,5 kg. Kan komme tilbake med et prisanslag så snart som mulig... 7644550[/snapback] for jeg vil ha den ^^ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dette er ikke et forum for kjøp og salg. Slikt tar vi i bruktmarkedet. Det er anledning til å be om prisantydninger på noe man skal selge, men ikke noe mer enn det. Se retningslinjenes punkt 9: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Trådens stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg