Rune S Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 hva er dette? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-26 00:37 ] Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 dumt spørsmål. det er et programm som du laster ned fra internett eller kjøper der fra internett. du kan spille på internett på x-boxen din hvis du bruker denne. jeg har den dritten , og den ambefaler jeg ikke , jeg vedder på at x-box live er mye bedre. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Ingen dumme spørsmål bare dumme svar (slik som ditt). XB connect har kommet i en ny forbedret versjon nå. Jeg har ikke hatt noe særlig problem med XBC, eneste er når jeg joiner spill som er hosta med dårlige linjer i usa (men det sier seg selv). Har du xbox og bredbånd anbefaler jeg det :smile: Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 20:43, skrev xcshl:dumt spørsmål. det er et programm som du laster ned fra internett eller kjøper der fra internett. du kan spille på internett på x-boxen din hvis du bruker denne. jeg har den dritten , og den ambefaler jeg ikke , jeg vedder på at x-box live er mye bedre. Hvorfor var det et så dumt spm da? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Har noen prøvd å spille Moto GP med tunnelling software? Hvor mye båndbredde trenger man? Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Hvordan skaffer jeg det? Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 på siden http://www.xbconnect.com Lenke til kommentar
Clip Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Det Xboxconnect er helt genialt, jeg spiller Halo nesten hver eneste dag online med det, det største problemet jeg har hatt med det er litt lag til tider vis de som hoster har dårlig linje. Selv har jeg ADSL 704/128 og det funker strålende. Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Så jeg laster det ned, brenner det til en CDRW og instalerer det på xboxen? Koster det noe? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 ehhhh, installere på pcen ja... nei det koster ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå