Kjetil_hp Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei! Jeg låste for en stund siden min 'My Documents' mappe, ved å aktivere 'Make this folder private' funksjonen. På den måten skulle kun min bruker ID kunne ha tilgang mine dokumenter. Problemet er at jeg ble tvunget til å re-installere windows, og nå får jeg ikke tilgang til mappen selv. Er det noen måte å oppheve denne sperringen på? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Logg på maskinen med en konto som har administratortilgang. Deaktiver "enkel fildeling" under "verktøy > mappealternativer > vis" Høyreklikk deretter på den mappen du ønsker å komme inn i. Velg egenskaper > sikkerhet > avansert > eier > Ta eierskap Deretter kan du gi deg selv full tilgang til mappen. Lenke til kommentar
Kjetil_hp Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Hvor gjør man det første fra, kontrol panelet? Jeg finner det ikke.. Takk for svar! Lenke til kommentar
valentino Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Åpne et vindu fra "min datamaskin". På linja øverst i vinduet har du noen valg. Fil | Rediger | Vis | favoritter | verktøy | hjelp det er derfra du velger verktøy og så videre. Lenke til kommentar
Kjetil_hp Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Fant det nå, tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå