Gå til innhold

Noen bra "Ecchi" animer?

Anbefalte innlegg

Jeg ser masse av anime. Liker best de med sjangerene : Comedy,Ecchi,School , Aller helst blandet :p

har sett litt irundt og finner ikke så mange bra animer

har Sett Love Hina,Green Green, Amaenaideyo og Katsu!!,Ichigo 100% og ser He is my Master nå.. noen som vet av noen bra? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

første som springer til minnet må være "girls bravo". noe mesterstykke er det nok ikke, men den oppfyller kravene for alle kategoriene du nevnte, og har nesten overskredet metningspunktet for fanservice. ellers kommer jeg på DearS, Galaxy Angels (alle fire sesonger), Hani Hani, og GTO.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har lest en god del ecchi-manga, men ikke sett så alt for mye anime. Så tror ikke du finner anime til all mangaen.

Men Ikki Tousen er vel en slags Ecchi serien, men en del slåssing også. Og kanskje Futari Ecchi finnes som anime. :hmm:

Lenke til kommentar
Okei ^^ Men School Rumble er ikke ecchi?, Ellers er School bortkasta :p

7629736[/snapback]

Uansett er det noe du ikkje må gå glipp av! Makan til galskap og ustyrlige morsomme scener har eg ikkje sett. Lo meg greitt i hjel i løpet av de 2 sesongene + OVA.

Lenke til kommentar

he..... det er mine favoritt "genreer" og....

(side)

på denne siden kan du søke på anime...

liste over ecchi og school life og comedy serier :)

futari ecchi 4 episoder.. my ecchi i den her

girls bravo 2 sesonger lo så jeg spruta kola ut av nesen + at det er mye ecchi og school life.(denne MÅ du se)

onegai twins.....

mer kommer jeg ikke på i farten men jeg vil absolutt anbefale girls bravo!

min favoritt serie <3

Lenke til kommentar

3nity nevner onegai twins, da ville jeg anbefalt at man ser onegai teacher først, begge seriene foregår jo på samme sted og hovedpersonene i onegai teacher er jo med i deler av onegai twins så det blir liksom litt bakgrunnshistorie å se teacher først. Selv syntes jeg også onegai teacher var bedre.

og ja, begge er ecchi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...