Nordgaard Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg ser masse av anime. Liker best de med sjangerene : Comedy,Ecchi,School , Aller helst blandet har sett litt irundt og finner ikke så mange bra animer har Sett Love Hina,Green Green, Amaenaideyo og Katsu!!,Ichigo 100% og ser He is my Master nå.. noen som vet av noen bra? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Sjekk stickies https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674728 Endret 2. januar 2007 av Bamboocha Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 første som springer til minnet må være "girls bravo". noe mesterstykke er det nok ikke, men den oppfyller kravene for alle kategoriene du nevnte, og har nesten overskredet metningspunktet for fanservice. ellers kommer jeg på DearS, Galaxy Angels (alle fire sesonger), Hani Hani, og GTO. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har lest en god del ecchi-manga, men ikke sett så alt for mye anime. Så tror ikke du finner anime til all mangaen. Men Ikki Tousen er vel en slags Ecchi serien, men en del slåssing også. Og kanskje Futari Ecchi finnes som anime. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 School Rumble må du se, begge sesongene. kommer ikke på noen andre akkura nå Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Okei ^^ Men School Rumble er ikke ecchi?, Ellers er School bortkasta Endret 3. januar 2007 av Nordgaard Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 fant denne lista på wikipedia Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Okei ^^ Men School Rumble er ikke ecchi?, Ellers er School bortkasta 7629736[/snapback] Uansett er det noe du ikkje må gå glipp av! Makan til galskap og ustyrlige morsomme scener har eg ikkje sett. Lo meg greitt i hjel i løpet av de 2 sesongene + OVA. Lenke til kommentar
3nity Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 he..... det er mine favoritt "genreer" og.... (side) på denne siden kan du søke på anime... liste over ecchi og school life og comedy serier futari ecchi 4 episoder.. my ecchi i den her girls bravo 2 sesonger lo så jeg spruta kola ut av nesen + at det er mye ecchi og school life.(denne MÅ du se) onegai twins..... mer kommer jeg ikke på i farten men jeg vil absolutt anbefale girls bravo! min favoritt serie <3 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hanaukyo Maid Tai-seriene faller meg inn med en gang. Var vel noe av det første ecchi jeg så for mange år siden. (finnes to serier, den andre er en remake av nyere dato) Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 3nity nevner onegai twins, da ville jeg anbefalt at man ser onegai teacher først, begge seriene foregår jo på samme sted og hovedpersonene i onegai teacher er jo med i deler av onegai twins så det blir liksom litt bakgrunnshistorie å se teacher først. Selv syntes jeg også onegai teacher var bedre. og ja, begge er ecchi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå