Gå til innhold

Gaming Skjerm, 19"-20", 3-4500,-

Anbefalte innlegg

Skal invistere i ny skjerm nå. Sitter på en Hansol 17" CRT skjerm nå, tenkte det var på tide å oppgradere litt.

Noen som har noen gode forslag i forhold til de kriteriene som står i emnetittelen?

Setter stor pris på den hjelp jeg får. :D Har sittet noen dager å lest rundt om på nettet, men blir ikke helt klok på dette. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal invistere i ny skjerm nå. Sitter på en Hansol 17" CRT skjerm nå, tenkte det var på tide å oppgradere litt.

Noen som har noen gode forslag i forhold til de kriteriene som står i emnetittelen?

Setter stor pris på den hjelp jeg får. :D  Har sittet noen dager å lest rundt om på nettet, men blir ikke helt klok på dette. :dontgetit:

7621248[/snapback]

jeg har sittet i lang tid å sikklet på DENNA

den skal vis være topp gaming fra Asus :love: Den skal ialle fall jeg ha :love:

Lenke til kommentar

Samsung sine Lcd skjermer er jo bare nydelige :D

https://prisguiden.no/product.php?productId=37860

22tomma Acer skjerm 5ms må jo være perfekt for deg oxo som bruker 3-4500,- på skjerm så ville jo 22" vært ypperlig om du, ser film, spiller osv.

Nå kommer jo Windows Vista og da blir det vel mer film\tv på pcen, sa sagt nyere spill som støtter kanskje widescreen bedre enn 16:9.

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=41700

Endret av l_man
Lenke til kommentar

Takker for svar... Liker også samsung sine skjermer, men ikke så mange som støtter HDCP. Hva tror dere om det?

Har desverre ikke plass til noe særlig større enn 20" wide i datapulten.. :(

Hva med denne fra Dell? Veit den ikke støtter HDCP heller.

Setter pris på enda flere forslag. ;)

Lenke til kommentar

Nec MultiSync LCD20WGX2 kan jeg anbefale på det varmeste. Ligger kanskje akkurat litt utenfor budskjettet ditt, men det er den ultimate spillskjermen.

test fra flatpanels.dk

Test hos Trustedreviews.com

Test hos HW.no

Kan også anbefale den av egne erfaringer. Gjennskinnet kan kanskje være irriterende for den som lett blir irritert av det og det er sant at det er en del gjennskinn, men personlig bryr jeg meg rett og slett ikke :p

Dell skjermen er også en veldig god skjerm som også vul fungere til spilling.

Lykke til med kjøpet :thumbup:

Edit: Nec kommer med en ny utgave kalt Nec MultiSync LCD20WGX2 pro som kanskje vil få HDCP.

Endret av jurgeeen
Lenke til kommentar

Det har mye å si med hva slags panel som sitter i skjermen, samt at ms som blir oppgitt kan være grey to grey eller black to white. Panelet som sitter i Dell skjermen er S-IPS hvis jeg husker riktig, ikke TN panel. S-IPS panel gir bedre bildekvalitet og ms utgjør ingen stor forkskjell. Hadde selv Dell skjermen til jeg byttet den til Nec og merket ikke noe etterslep på noen av skjermene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...