Gå til innhold

Rumour: Tekken 6 coming to Xbox 360 ?

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble skrevet at Tekken6 eventuelt skulle komme til x360 etter releasen til PS3. men når kommer Tekken6 til PS3?

For meg ER dette playstation, og jeg håper egentlig ikke x360 får dette spillet på sin konsoll!

Men hvis det skjer, skal jeg hvertfall pracce hardt slik at jeg kan gruse alle som spiller på x360 :p høhø!

Lenke til kommentar

Er veldig skeptisk til at Sony virkelig lar dette skje. Tekken har liksom alltid vært "Playstation-spillet", og vil til dels ødelegge mitt bilde av spillet.

Men må jo innrømme at det kan være nokså spennende, å se hvordan dette utvikler seg. Onlinemulighetene gjør dette bare mer interessant.

For å være helt ærlig så vil jeg tro at X360 ikke vil klare å gi den samme, gode følelsen. Men vi får vel bare vente og se...

Lenke til kommentar
Er nok ingen av de nyere Tekken spillene som gir den samem gode gamle følelsen trur eg,uavhengig av platform, for min del ihvertfall ;)

7641230[/snapback]

Er enig med deg der hvis du mener Tekken 5. Den var jeg utrolig skuffet over, og jeg kunne ikke tro at de hadde klart å skape et slikt søppel. En slik utvannet histore hadde jeg aldri sett maken til, for å se det slik. Men de spillene før 5 var jeg mer enn nok fornøyd over. ;)

Det er vel Tekken 3 som er min favoritt av alle, og jeg håper virkelig Tekken 6 blir noe stort. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det var vel Namco selv som uttalte før jul at produksjonskostnadene for et PS3-spill var så høye at de må selge minst 500.000 eksemplarer av spillet for å gå i null på tittelen. Dermed er det vel rimelig innlysende at de kanskje er redd for å vie seg til en konsoll som såvidt er ute på markedet, og som det såvidt selges spill til, når de enkelt kan kaste tittelen inn på en konkurrerende konsoll som eksisterer i rundt 10 millioner hjem allerede.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Skjønner ikke at folk bekymrer seg så utrolig mye, sålenge Xbox 360 beholder sin utrolig crummy DPAD vil folk fortsatt spille Tekken på PLAYSTATION, samme om det er online-støtte der eller ei.

Lenke til kommentar

tviler sterkt...

tekken har alltid vært PS exclusive dvs. at det aldri har blitt lagt ett tekken spill for noen annen konsoll

at de nå plutselig skal begynne å gå multiplatform med denne franchisen ser jeg på som veldig usannsynlig

Lenke til kommentar

at de nå plutselig skal begynne å gå multiplatform med denne franchisen ser jeg på som veldig usannsynlig

7643461[/snapback]

Men utifra eit økonomisk ynspunkt er det meget sansynlig. Og i og med at Namco har hintet til fleire multiplatform titler så får vi vel egentlig bare vente på ein offisiell uttalse.

Men det blir isåfall et lite slag i ansiktet for Sony. DEtte kan bli prisen for å vere trege ut på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...