Gå til innhold

Rumour: Tekken 6 coming to Xbox 360 ?

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dersom dette stemmer, bør Microsoft klare å gi ut en håndkontroll med skikkelig dpad, den de har i dag fungerer overhode ikke til spill hvor man må være nøyaktig og kjapp.

Man har jo DOA4 arkade-sticken, men den har jo bare seks buttons, men Tekken krever vel åtte?

Uansett, blir spennende å se hvorvidt dette er sant - om Microsoft klarer å hore seg ut nok til å få Square til å gi ut Final Fantasy-spillene på Xbox 360 også, så har vel PS3 mistet de fleste store konsolleksklusivene sine?

Dette vil vel egentlig gå begge veier, tror nok vi vil se spill som til nå har vært 360-eksklusive dukke opp på PS3 etterverdt.

Lenke til kommentar

Ikke særlig overrasket.

Ser egentlig på de fleste PS3 titlene som potensielle 360 titler og vica versa.

HD-grafikken alle forventer fra "next gen" konsollene er så dyr å produsere at en skal selge vanvittig godt for at et konsollmarked skal være nok.

Lenke til kommentar

Tydligvis finner flere og flere spillselskaper at det kanskje lønner seg og gi ut et spill til nærmere 12 millioner en til 1-2 millioner. Penger i kassa blir det av det. Men det er jo ikke bra for PS3 som koster en del høvdinger mer, når man får samme spillene på en 360.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
da er det gjort det vedder jeg på  er bare mgs og gt igjen nå    hvis mgs går  så er ps3 siste ps som treffer markedet

7636915[/snapback]

Eller man kan håpe at det resulterer i en enda bedre PS4, sterk konkurranse er bare bra

Lenke til kommentar
Ingen PS4! PS3 ble den siste Sony maskinen. Fordi Tekken 6 kom ut til Xbox 360 også.

Sånn kan det gå.

7637001[/snapback]

Vi får håpe det, i tillegg til at Nintendo får større markedsandeler, slik at det blir _litt_ konkurranse igjen.. Vi vil jo ikke ha monopol med Microsoft heller? :p

Lenke til kommentar

3 aktører er bedre enn 2, sånn for konkurransens skyld ihvertfall. Ihvertfall når Nintendo viker fra MS og Sony sin retning ;)

Samma om det er Nintendo,Sony eller Ms som hadde hatt monopol, hadde vert like ille uavhengig av kem av de som hadde besittet tronen åleine.

Lenke til kommentar
3 aktører er bedre enn 2, sånn for konkurransens skyld ihvertfall. Ihvertfall når Nintendo viker fra MS og Sony sin retning ;)

Samma om det er Nintendo,Sony eller Ms som hadde hatt monopol, hadde vert like ille uavhengig av kem av de som hadde besittet tronen åleine.

7637082[/snapback]

Kan være enig med deg der ja.. Men jeg ville heller hatt M$ som "monopolist" enn Sony, jeg vil ha spillemaskin, ikke multimediasenter, når jeg kjøper konsoll (men la oss ikke ta den diskusjonen her (også))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...