EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei. Jeg ville styre anlegget mitt i lydkortets program. Men etter jeg har innstalert det så får jeg ikke surround eller høy bass. Anlegget er Creative Inspire T6100 5.1 Lydkort er Creative live24bit! Har tatt det på surruond men ingenting skjer . Kan noen hjelp meg vil jeg være evig takknemmelig. espeNaldoZ Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg vet jo ikke hvordan du har gjoert det, men kan det være noe så enkelt som at du bare bruker èn plugg kobla til PCen? For de fleste programmer sender ut lyden gjennom flere kanaler når du bruker surround instillingen. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg spør igjen: hvor mange kabler bruker du for å koble høyttalerene til PCen med? Bare en? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Korleis kabel brukar du? Optisk? Coax? Eller ein phono-kabel (Kvit og rød) Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg spør igjen: hvor mange kabler bruker du for å koble høyttalerene til PCen med?Bare en? 7622609[/snapback] 3 stykker. en svart,grønn og rosa/rød Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Korleis kabel brukar du? Optisk? Coax? Eller ein phono-kabel (Kvit og rød) 7622617[/snapback] bruker 3 stykker. grønn, rosa og svart Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det følger sikker med et "kontrollpanel" til lydkortet. Sjekk det, og manualen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 I manualen står det nøyaktig hvordan du skal koble alle kabler og hvilke instillinger du må sette på for å få surround og subben til å fungere korrekt. Selv om det kanskje er kjedeligere å lese manualen enn å spørre masse rart vi her på forumet bare kanskje kan hjelpe deg å løse, tar det kun 5 minutter å lese manualen og få satt opp alt riktig. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 I manualen står det nøyaktig hvordan du skal koble alle kabler og hvilke instillinger du må sette på for å få surround og subben til å fungere korrekt.Selv om det kanskje er kjedeligere å lese manualen enn å spørre masse rart vi her på forumet bare kanskje kan hjelpe deg å løse, tar det kun 5 minutter å lese manualen og få satt opp alt riktig. 7630111[/snapback] Problemet er at jeg hadde surround før, men etter jetg formaterte klikket det helt. Alle kablene står som dem skal i maskina. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Du har vel prøvd å installere driverene på nytt?? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Du har vel prøvd å installere driverene på nytt?? 7635299[/snapback] Ja.. etter det ble bassen dårligere Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Tar et par skudd i mørket nå. Prøv å installere den nyeste driveren til kortet, den finner du på hjemmesidene til creative. Hvis du ikke har prøvd det... Sjekk instillingene til driverene og se om du har stillt riktig. Prøv å installere den driveren du hadde da det funka sisst, hvis det ikke er den samme som den du har nå, i så fall; installer på nytt. Det er litt vanskelig å hjelpe med sånne ting, de kan være mye rart. som oftest er det en helt opplakt ting som man har oversett. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Fikset. Problemet var at ledninga ikke var kobla i Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) ...som oftest er det en helt opplakt ting som man har oversett. 7637156[/snapback] GNIR det godt inn jeg EDIT: fint at det løste deg forresten Endret 6. januar 2007 av Bluum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå