Kairo Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hei. Har nå chello hos UPC, og har sett på en router fra D-Link, DI-604 for å kople sammen mine pc'er på samme abbonement. Vil denne routeren fungere til dette, og vil den fungere sammen med andre bred-bånd leverandører, i tilfelle jeg skifter ? Vil jeg i tillegg til å komme på nett med alle pc'ene, også forbinde dem i et internt nettverk ved hjelp av denne routeren? Hvor mange maskiner kan jeg kople på denne routeren ? Mvh. Kairo Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 10:15, skrev Kairo:Hei.Har nå chello hos UPC, og har sett på en router fra D-Link, DI-604 for å kople sammen mine pc'er på samme abbonement. Vil denne routeren fungere til dette, og vil den fungere sammen med andre bred-bånd leverandører, i tilfelle jeg skifter ?Vil jeg i tillegg til å komme på nett med alle pc'ene, også forbinde dem i et internt nettverk ved hjelp av denne routeren?Hvor mange maskiner kan jeg kople på denne routeren ? Den vil fungere bra, den støtter andre leverandører f.eks Telenor ADSL som krever PPPoE-støtte, den har UPNP som er en ny standard som skal redusere noe av problemene med NAT. Den har tilkobling for 4 maskiner men kan med hjelp av en switch håntere mange fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå