Stian-W-H Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Finnes denne Tv-serien fra Tv 2 på DVD? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Ikke som jeg vet om. I likhet med Mot i Brøstet og andre lignende situasjonskomedier fra TV2, så er den nok ikke utgitt. Edit: En koslig video å se igjen for de som så på Bot og Bedring; Endret 1. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Synd de ikke har gitt ut dette. En bra komieserie. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 ...Mot i Brøstet og andre lignende situasjonskomedier... http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=17693 Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Heh, Bot og Bedring var bra ja. Omtrent like bra som Sommerfugl. I går så jeg forøvrig Varg Veum: Falne Engler og der mener jeg bestemt at jeg så hun sure, gamle parkeringsvaktadama i en bittebittebitteliten birolle. Jeg finner ikke noe på IMDB nå dessverre. Og bollekongen Steinar Sagen i Radioresepsjonen har visstnok spilt bakerlærling i Bot og Bedring en gang Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 ...Mot i Brøstet og andre lignende situasjonskomedier... http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=17693 Om du hadde sett på datoen på posten du qotet før du postet, så er den nesten 2 år gammel. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Om du hadde sett på datoen på posten du qotet før du postet, så er den nesten 2 år gammel. Skylder på posten over min som var fra i går, tenkte ikke oer at det kunne være en bump som lå på første side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå