Splitter Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) PCen min begynner å bli ganske treg, så jeg har bestemt meg for å ta en skikkelig opprydding og formatere harddisken. Men siden jeg skal formatere uansett, hadde det også vært spennende å prøve ut Vista før jeg legger inn XP igjen. Er det fremdeles mulig å laste ned Vista RC2 noe sted? Edit: Det er vel fremdeles lovlig å laste ned RC2? Endret 1. januar 2007 av Splitter P. Inegal Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det er alltid mulig å laste det ned noe sted, men jeg tror ikke noen andre enn beta-utviklerene kunne få det lovlig, og de som fikk det på seminarer o.l. Dessuten tror jeg det er slutt på å få det også, siden det er gitt ut i ferdig versjon. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Det er alltid mulig å laste det ned noe sted, men jeg tror ikke noen andre enn beta-utviklerene kunne få det lovlig, og de som fikk det på seminarer o.l. Dessuten tror jeg det er slutt på å få det også, siden det er gitt ut i ferdig versjon. 7620959[/snapback] Trodde faktisk RC2 var lovlig å laste ned for alle jeg. Synes iallfall Microsoft kunne utgi en demoverson slik at alle kunne teste det før vi kjøper. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Du kan teste final utgaven i 30 dager før du må betale/aktivere =) Er bare å laste ned og installere Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Ja, jeg har installert final utgaven. Det er bare å la være å oppgi key når du installerer. Bare husk å velge samme versjon som du eventuelt skal kjøpe. Ellers må du installere på nytt Endret 2. januar 2007 av TorsteinP Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, jeg har installert final utgaven. Det er bare å la være å oppgi key når du installerer. Bare husk å velge samme versjon som du eventuelt skal kjøpe. Ellers må du installere på nytt 7626314[/snapback] har bare 30 dager på deg å fikse key, kjøpe den 30. da? Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Er det mulig å laste ned (lovlig) Windows da? Trodde man måtte kjøpe DVDen jeg. Edit: 30 dager holder lenge. Må uansett instalere på nytt når/hvis jeg skal kjøpe Vista senere. Endret 2. januar 2007 av Splitter P. Inegal Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Ja, bestillte Vista Ultimate OEM Engelsk fra Nettshop i går Stod forventet levering 4.01.07. Håper det stemmer Endret 2. januar 2007 av TorsteinP Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Er det mulig å laste ned (lovlig) Windows da? Trodde man måtte kjøpe DVDen jeg. Edit: 30 dager holder lenge. Må uansett instalere på nytt når/hvis jeg skal kjøpe Vista senere. 7626403[/snapback] men, tror ikke du finner noe lovlig. Men, hvem bryr seg hvis du skal kjøpe det senere. Endret 2. januar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har ikke lasta ned, men fikk "låne" en på jobben som er lastet ned fra MSDN. Har også installert samme versjon jeg har bestillt, så jeg slipper å reinstallere når jeg får den. Bare å legge inn key og aktivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå