Laman Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Hei! Jeg tenker på å legge opp Xboxen for salg nå, og er usikker på hvor mye jeg kan få for den. Det følger med 3 orginale spaker, dvd-kit og 13 spill. Spillene er som følger: Halo 2 Limited Collector's Edition (metallboks) Halo 2 Multiplayer map pack Halo : Combat Evolved Tom Clancy's Splinter Cell : Chaos Theory Tom Clancy's Splinter Cell : Pandora Tomorrow Tom Clancy's Splinter Cell Metal Gear Solid 2 : Substance Fable Timesplitters 2 (Classics) Dead or Alive 3 Futurama The Chronicles of Riddick : Escape from Butcher Bay Ninja Gaiden Alt er i god stand. Håper på svar! Øystein Endret 2. januar 2007 av Laman Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ikke stort mer enn 1500 tenker jeg.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dessverre ikke mye, ja... De fleste spillene der, om enn svært gode, får du kjøpt brukt til 100-200 på EBGames eller QXL. Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Og om man går over 1500 kan man kjøpe en X360 med ett spill... Lenke til kommentar
Edefjes Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 metal gear på xbox? og subsistence er vel 3'ern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) 2'ern kom ut på xbox, og floppet. Og som du for øvrig påpeker er navnet feil, MGS 2: Substance er den rikitge tittelen Endret 1. januar 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 2'ern kom ut på xbox, og floppet. Og som du for øvrig påpeker er navnet feil, MGS 2: Substance er den rikitge tittelen 7621400[/snapback] Jepp, det stemmer. Var veldig kjapp med å skrive innlegget. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det du kunne ha gjort er å chipe boksen og legge inn xbox media center og brukt den som en media center maskin Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Solgte min med omtrentlig samme utstyr, inkludert sånn dvd-kontroller sak og disse spillene: - Halo 1 & 2 - DoA 3 - + 4 andre spill som jeg ikke husker navnet på atm. Fikk 2200 for min, men det var 1.5 år siden. Så, får du 1500 spenn skal du være fornøyd tror jeg, iogmed at spillene kan kjøpes brukt over nett ganske billig anyways. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Butikker har salg på xbox, xbox utstyr og spill til vanlig xbox Kjøpte selv fjernkontrollen for 99kr på expert og på elkjøp tømmes lagrene for spill og alle koster 150kr. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det du kunne ha gjort er å chipe boksen og legge inn xbox media center og brukt den som en media center maskin 7623706[/snapback] Dette er faktisk en veldig god, og ikke særlig kostbar, ting å gjøre Eneste problemet er kanskje det at xboxen støyer litt mye. Jeg legger ikke merke til det lengre, men jeg vil anta at noen sikkert lar seg irritere seg over det. Du kan jo forsåvidt også skifte ut viften med noe mer stillegående. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det du kunne ha gjort er å chipe boksen og legge inn xbox media center og brukt den som en media center maskin 7623706[/snapback] Dette er faktisk en veldig god, og ikke særlig kostbar, ting å gjøre Eneste problemet er kanskje det at xboxen støyer litt mye. Jeg legger ikke merke til det lengre, men jeg vil anta at noen sikkert lar seg irritere seg over det. Du kan jo forsåvidt også skifte ut viften med noe mer stillegående. 7625005[/snapback] Jeg har vifte innstiling på antal grader. Den står på 50grader og vifta er som regel på 2% og jeg hører en nål detter i golvet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå