cathped Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Glad for å vera til hjelp! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vekkjer til live ein gammal tråd. Har ikkje posta i han, men lurar fælt på korleis det går med Magnus, om leselysta held seg. Ser at han likte stilen til ambjørnsen, men sleit med all bannskapen hans. Vil anbefala novellesamlingane til Ambjørnsen. Verka hans på denne fronten er jo fruktkorger av det skjeldne slaget, med noko for einkvar smak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvorfor ikke arrangere en bokkveld der dere samles en liten vennegjeng, drikker Burn og leser litt eventyr som er i eventyrsjokoladen? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg synes det er helt greit at du foreslår bøker han kan lese. Men det er folk som ikke liker underholdning som krever at de bruker hodet litt. Slike er det lite man kan gjøre noe med. Hvis du trenger nye forslag så vil jeg foreslå Dean Koontz (The good guy, Serien om Odd Thomas: "Odd Thomas", "Forever Odd", "Brother Odd", "Odd Hours" (kommer neste år), Trilogien om Frankenstein). Den mannen har mange syke, syke tanker og fantasier. Nå har ikke jeg lest noen av hans bøker på norsk, da jeg foretrekker originalspråket, så noen poeng kan gå tapt i oversettelsen. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Jo da! Han får fremskritt. Han liker godt stilen til Richard Herman og holder nå på med "Med skjebnen i hånden" som handler om Churchill-slekten fra 1700-tallet og fremover. Veldig god bok, leste den selv for noen år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Ett innlegg fjernet grunnet off-topic. Endret 15. juli 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå