vonzu Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg bestilte 1 trackball og ett sett trådløst tastatur m/mus. Denne bestillingen tok 4 uker. Jeg var i kontakt med EasyPC både per telefon og mail, uten at dette hadde noen som helst effekt. Etter 14 dager ble det umulig å oppnå kontakt med EasyPC. Etter hva jeg har funnet ut er dette en webshop som drives nede i kjelleren i et privathus - dog, her kan jeg ta feil. Jeg fant i det minste ut hvor eieren bor, om man skulle bli nødt til å hente varene/pengene på døra. Jeg hadde lyst til å kansellere min bestilling, men jeg hadde forhåndsbetalt på e-faktura og så det som lite sannsynlig at EasyPC skulle behandle tilbakebetalingen bedre enn bestillingen. Når varene endelig kom, fikk jeg feil tastatur. Dette fikk jeg heldigvis solgt samme dag, uten å tape penger. Styr unna EasyPC. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Okei, da vet jeg det :smile: Lenke til kommentar
EasyPC.no Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 09:15, skrev vonzu:Jeg bestilte 1 trackball og ett sett trådløst tastatur m/mus. Denne bestillingen tok 4 uker.Jeg var i kontakt med EasyPC både per telefon og mail, uten at dette hadde noen som helst effekt. Etter 14 dager ble det umulig å oppnå kontakt med EasyPC.Etter hva jeg har funnet ut er dette en webshop som drives nede i kjelleren i et privathus - dog, her kan jeg ta feil. Jeg fant i det minste ut hvor eieren bor, om man skulle bli nødt til å hente varene/pengene på døra.Jeg hadde lyst til å kansellere min bestilling, men jeg hadde forhåndsbetalt på e-faktura og så det som lite sannsynlig at EasyPC skulle behandle tilbakebetalingen bedre enn bestillingen.Når varene endelig kom, fikk jeg feil tastatur. Dette fikk jeg heldigvis solgt samme dag, uten å tape penger.Styr unna EasyPC. Hei! Det er beklagelig at det har vært så mye problemer med våre leveranser. I september/oktober fikk vi så mange bestillinger at vi fikk store problemer med å få unna alle bestillingene. Vi har vårt hovedlager i Oslo og derfor har det hent at leveranser har tatt litt tid (postgang, osv). Vi har også hatt litt problemer med en av våre leverandører og har nå skiftet leverandør på en del varer. Dette har, dessverre, også ført til forsinkelser for våre kunder. Dette er beklagelig og vi prøver å kompensere dette med prisreduksjoner på våre varer slik at kundene skal bli fornøyde (for 2 uker siden senket vi prisene på alle våre varer med 2-15%) Vi håper å få orden på både leverandører og våre rutiner og at vi skal forbedre oss slik at alle blir fornøyd! :smile: Mvh, EasyPC.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå