Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Bildet er tatt på Herdla utenfor Bergen. Exif.: Kamera:NIKON D100 Objektiv:SIGMA 10-20mm F/4-5.6 EX DC HSM Blender: f/22 Lukker:10 Sec ISO:200 Takk for at du så! Endret 8. januar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Herdla ja.. Etter å ha ligget i ymse skyttergraver der i 9 mnd så er det alltid koselig å se bilder derfra. En dag skal jeg tilbake dit, bevæpnet med kamera istedenfor AG3. Men synes dette bildet ble noe mørkt. Og det føles litt tungt på venstre side. Himmelen er god men kunne kanskje ha hatt ett litt mer "punch" (uten at jeg kan forklare hva punch direkte er). Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bildet var i og for seg fint, men komposisjonen var litt tam. 2/3 himmel og 1/3 land ville ha gjort seg bedre her. Bildet var også fryktelig mørkt i forkant. Jeg syntes også bildet ble litt kaldt (kanskje dette var meningen?) Har ikke mye å finne på her jeg sitter så jeg kjørte bildet en runde i photoshop for å vise hva jeg ville ha gjort annerledes. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fint motiv, Wiken. Er du fra Askøy? Jeg synes det ble litt i det mørkeste laget. Retusjeringen til Aleck, derimot, gjorde susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå