Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL/Bredbånd = Avhengighet og slutt på forhold?


Anbefalte innlegg

Siden jeg fikk bre:)bånd har det vært en del diskusjoner hjemme om at kjerringa vil hive ut pc-en hjennom vindu eller ødelegge noe som er vanskelig å oppdage :sad: . Er alle damer anti-data? Jeg får dårlig samvittghet hver gang jeg går inn på data rommet. Hva skal jeg velge? Dama eller data?:) :sad: :sad:

Det er sikkert mange andre som har dette problemet da data tar en del tid. Hvordan løse dette slik at begge parter blir tilfreds? Fxxxn og...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk overtalt dama til å få sette en maskin i stua... Helt diskret med flatskjerm, slik at den ikke stikker seg ut. Da kan jeg være på nett og med dama samtidig. :smile:

 

Men uansett må nok datan vike i sånne tilfeller. Det er nok best for husfreden's skyld.

Du kan jo høre med dama di om dere kan bli enige om egne "surfe tidspunkt"?

Lenke til kommentar

Ja, det hadde vært enklere hvis hun i allefall hadde bitte liten interesse for data, men hun har kjempe allergi/abstinenser mot alt som har med dataen å gjøre. Har prøvd å vise henne hobby-sider(hekling++)++ men neida... Jeg prøvde også som deg. En barbær pc under hjørnet bordet med ekstra flatskjerm oppe og trådløs tastatur/mus. Men, neida det var uryddig og passet ikke inn da skjermen er lys og alt annet er i svart. :sad: Og da så jeg jo ikke på henne og var ukonsentrert :sad:

Lenke til kommentar

Noen damer er desverre slike, de skal liksom styre livet ditt fullstendig. Selv var jeg gift med en akkurat likedan dame, hun hatet data og kalte datamaskina for elskerinna mi. Jeg har vært skilt i 5 år nå og det var vel egentlig bare godt å komme vekk fra et forhold der dama skal ta over styringa helt, litt frihet må en da ha. Du vil nok få det bedre om du finner en dame med litt samme interesser som deg selv, da kan du jo ha to pc'er ved siden av hverandre...

 

Lykkelig og skilt..:smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: doy4ever på 2002-11-24 09:32 ]

Lenke til kommentar

Jeg sier det sånn at jeg bruker min tid foran datamaskinen istede for foran tv'n. Så får det være opp til de enkelte å argumentere for/mot denne uttalelsen. En gjennomsnittlig normann/kvinne har jo som kjent noen timer foran tv'n, så den som argumenterer mot dette er ofte på tynn is. Det blir straks verre hvis du heller vil sitte foran data'n istede for å gå ut og sånne typer aktiviteter. Den er litt for tynn å forsvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...