kidden Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har veldig lyst til å kjøpe meg et ratt som fungerer til både PC, PS2 og PS3, siden PS3 snart kommer. Jeg vet jo at Logitech G25 fungerer med PC og PS2, men hva med PS3? Har lite lyst til å kjøpe et ratt til 2000+ kr hvis jeg må kjøpe et nytt når PS3 kommer, da jeg 16 år og ikke akkurat bader i penger slik som Onkel Skrue.. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Gran Turismo 5 skal støtte Logitech Driving Force Pro rattet og G25 er jo bakoverkomatibelt med det. Dessuten har jeg sett video på nettet av noen som spiller Ridge Racer 7 på PS3 med Driving Force Pro. Endret 2. januar 2007 av ResidentDante Lenke til kommentar
kidden Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Hmm.. Ja, ville jo vært litt rart om Driving Force Pro fungerer med PS3, men ikke G25. Takk for svar! Noen andre som vet noe mer? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Prøv å søke på googles, regner med du finner ut der om den funker på PS3. Søke f.eks: G25 + PS3 Lenke til kommentar
kidden Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Har søkt litt nå men har ikke funnet noe konkret svar om G25 faktisk støtter PS3 fullt ut. Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Det har jo vært snakk om at PS3 ikke skal støtte FFB. litt synd om det viser seg å være sant. men med en USB pluss om tilkobling er det vel bare spillene det står på? Det blir uansett spennende! G25 har jeg (egentlig 2 stk:) ) og PS3 kommer jeg til å kjøpe så håper jeg ikke trenger å kjøpe enda et ratt. Edit: leif hadde gjemt "ikke". Endret 7. januar 2007 av capy Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Håper du at du må kjøpe enda ett ratt? Nei ryktene om at force feedback ikke fungere på ps3 er usanne. Need for speed carbon og gt hd støtter force feedback. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå