lolzormaxor Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hej.... jeg tenkte og kjøpe et nytt 360 spill..... hva anbefaler dere (dere trenger ikke og anbefale gears of war) tenkte og kjøpe oblivion... ser at det er mangen som liker det..... og jeg har live kom med deres anbefalinger Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det er ikkje online på Oblivion da men. Men alle tiders spill forde! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Flyttes til "Spørsmål og svar - Konsoll" Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Anbefaler Dead Rising. Zombie slashing har aldri vært så moro Lenke til kommentar
myztical Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kan anbefale: R6:Vegas Test Drive Unlimited Viva Pinata Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du har ikke lyst til å spesifisere litt mer hvilke type spill du liker? Om det er viktig med multiplayer muligheter, eller om du er en ensom ulv og holder deg for deg selv. Blir kanskje lettere å komme med noen tips da. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) er ikke en ensom ulv nei jeg liker da mest skyte spill da...... er det ikke live på oblivion?? vil også ha live vil heller ikke ha slosse eller fotball ( pirke pirke ) Endret 2. januar 2007 av snupe Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 R6:vegas er bra! Det er litt kort mission del på spillet men verdt å kjøpe fordi det er en bra multiplayer del! Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 hej.... jeg tenkte og kjøpe et nytt 360 spill..... hva anbefaler dere (dere trenger ikke og anbefale gears of war) tenkte og kjøpe oblivion... ser at det er mangen som liker det..... og jeg har live kom med deres anbefalinger 7620579[/snapback] Anbefaler Condemned: Original Crimins som er et av de beste x360-spilla synes jeg. Meget creepy atmosfære i dette spillet. Oblivion må du bare kjøpe deg, også et bra spill med masse å utforske. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 THPS må si å være et veldig morsomt spill! Har spilt alle på playstation 1 og 2, og dette syns jeg faktisk var vanskelig. selv for veteraner. Skikkelig tøft når man får sånn slo-mo' Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) jo det er live på oblivion.... http://gamer.no/product.php?productId=22850&view=images Endret 2. januar 2007 av snupe Lenke til kommentar
Nyaneve Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) jo det er live på oblivion.... http://gamer.no/product.php?productId=22850&view=images 7628858[/snapback] Jappersh. Det er det, i den oppfatningen at du kan laste ned additions som nye hester og questlines via Live. Oblivion er nok et av de mest ensomme spillene man kan finne. Det er kort sagt World of WarCraft alene. EDIT: Jeg hadde forøvrig gått for Rainbow Six. Endret 2. januar 2007 av Nyaneve Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 ok jeg trodde det Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Oblivion er veldig bra! Om du liker GTA-spill kan du kjøpe Saints Row. Det er utrolig artig. Ikke online da.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kjøp Oblivion! Det er konge! Enkelt og greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå