Gå til innhold

G5 vs. G7

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny gaming-mus. Og vet ikke hvilken av G5 eller G7 jeg skal velge.

Er det noen som har erfaringer med begge eller er den ene bedre enn den andre?

Og hvis noen har tid, kan dere godt anbefale en passende musematte :)

Endret av Emperor_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og velkommen til forumet. :)

Har selv G7 og den er den beste musen jeg har prøvd hvertfall.

Batteriet varer 3-4 dager, men man har jo alltids et ekstra så man får aldri tom for batteri. Ellers er den passe tung og sensitiviteten stiller man praktisk ved et trykk.

G5 har jeg ikke prøvd, men er jo i og for seg ganske lik, bare med kabel og mulighet for små "lodd" for å velge vekten.

Lenke til kommentar
Blir litt i tvil.. Som sagt så er jo trådløse kjent for å være litt tregere. Og G5 går jo ikke på batteri eller lignende:) det er jo kjekt

7620766[/snapback]

Det som er kjekt med G5 er at det er med lodd på 1.7g og 4.5 g så du kan ha den tyngden du vil. G5 ligger veldig godt i hånden også. Et pluss til er at du kan stille sensitiviteten på musen. Jeg har hørt at G7 er like rask som G5 på reaksjon, men siden den er trådløs trur jeg ikke så mye på det. Du kan kanskje finne noen tester på nettet.

Lenke til kommentar

Jeg hadde valgt G7.

Mest pga den er trådløs.

Med intens gaming, så kan tråd komme i veien, ikke bokstavelig talt. Men holde igjen musa når du drar den bortover.

Er enig i at hvis du har tråd, så er musa mer til å stole på.

Menmen, er godt nok fornøyd med Copperhead'en min :)

Lenke til kommentar

Ved intens gaming vil du irritere deg over den ørlille forsinkelsen trådløs mus har. Og at den typisk går tom for batteri når du minst trenger det. Det finnes mange gode løsninger for å håndtere musledinger på markedet i dag uansett, enten egne holdere ("mouse bungee") eller clips i kanten av musemattene.

Forøvrig er Logitech MX518 den beste musen på markedet i dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...