Emperor_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny gaming-mus. Og vet ikke hvilken av G5 eller G7 jeg skal velge. Er det noen som har erfaringer med begge eller er den ene bedre enn den andre? Og hvis noen har tid, kan dere godt anbefale en passende musematte Endret 1. januar 2007 av Emperor_ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei, og velkommen til forumet. Har selv G7 og den er den beste musen jeg har prøvd hvertfall. Batteriet varer 3-4 dager, men man har jo alltids et ekstra så man får aldri tom for batteri. Ellers er den passe tung og sensitiviteten stiller man praktisk ved et trykk. G5 har jeg ikke prøvd, men er jo i og for seg ganske lik, bare med kabel og mulighet for små "lodd" for å velge vekten. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har G5 og synes den er veldig bra! Det er litt dumt at den ikke er trådløs. Men hvis den har vært trådløs så har den ikke reagert så fort. Jeg kan bare si at G5 er aldeles bra for prisen Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Blir litt i tvil.. Som sagt så er jo trådløse kjent for å være litt tregere. Og G5 går jo ikke på batteri eller lignende:) det er jo kjekt Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Blir litt i tvil.. Som sagt så er jo trådløse kjent for å være litt tregere. Og G5 går jo ikke på batteri eller lignende:) det er jo kjekt 7620766[/snapback] Det som er kjekt med G5 er at det er med lodd på 1.7g og 4.5 g så du kan ha den tyngden du vil. G5 ligger veldig godt i hånden også. Et pluss til er at du kan stille sensitiviteten på musen. Jeg har hørt at G7 er like rask som G5 på reaksjon, men siden den er trådløs trur jeg ikke så mye på det. Du kan kanskje finne noen tester på nettet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Test av begge to på Hardware faktisk. G5 G7 Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Test av begge to på Hardware faktisk. G5 G7 7621160[/snapback] Takk. prøvde å finne de, men fant de ikke Lenke til kommentar
Emperor_ Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Da blir det G5. Stoler mer på usb-muser enn trådløse. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Da blir det G5. Stoler mer på usb-muser enn trådløse. 7621224[/snapback] klokt valg. Er de ikke litt dyre nå da. JEg kjøpte min for 1050,- Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Kjøpte du din G5 for 1050kr? Er du gal mann...du har blitt lurt! Disse ble lansert på rundt 700kr tror jeg(Ihvertfall på nettet), jeg kjøpte min for 620kr(inkludert frakt) noen måneder etter at de ble lansert. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg kjøpte den dagen den ble lansert da Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg kjøpte den dagen den ble lansert da 7621259[/snapback] Vet ikke hvor du kjøpte den, men jeg betalte 550,- 18/11-05. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg hadde valgt G7. Mest pga den er trådløs. Med intens gaming, så kan tråd komme i veien, ikke bokstavelig talt. Men holde igjen musa når du drar den bortover. Er enig i at hvis du har tråd, så er musa mer til å stole på. Menmen, er godt nok fornøyd med Copperhead'en min Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hehe. jeg var så ivrig at jeg gikk rett nedpå butikken for å kjøpe den. Etterpå så jeg den til til 600,- på elkjøp Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ved intens gaming vil du irritere deg over den ørlille forsinkelsen trådløs mus har. Og at den typisk går tom for batteri når du minst trenger det. Det finnes mange gode løsninger for å håndtere musledinger på markedet i dag uansett, enten egne holdere ("mouse bungee") eller clips i kanten av musemattene. Forøvrig er Logitech MX518 den beste musen på markedet i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå