Sodd Ball Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Anaal Naktrath eller Cannibal Corpse vil vel gjøre jobben lettere for deg Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Synes stønning, pusting og knirking slår all musikk, jeg. Ellers er The Jesus and Mary Chain - Psychocandy en slager for min del. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror jeg hadde fått latterkrampe av akkurat den sangen. Eller Ramones - Blitzkrieg Bop. Har med assosiasjoner å gjøre, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Eller kva med Chocolate Rain? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Leste meg til side 4 før jeg så Marwin Gaye med Lets get it on? Den sangen fobinder jo alle som pulesang? :O Burde se den Kongen av Queens episoden hvor Deacon og Kelly er med for å feire bryllupsreisen til Doug og Carrie. Da setter Deacon og Kelly på Lets get it on hele natta og det er dem sin pulesang Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ser for meg at mykje roleg av NIN kan fungera som anten det eine eller det andre. Closer Endret 2. februar 2009 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så lenge begge liker musikken er det egentlig helt likegyldig hva som spilles. Til sex gjerne noe med rytme, men ellers ingen krav ute og går. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kosesex til Massive Attack - Teardrop. DET var romantisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg