Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Musikk til sex/musikk til flørting.

Sessan

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Har hatt sex mens Dimmu Borgir har hylt og skrikt i bakgrunnen fra stereon (Ikke min stereo vel å merke)  :ph34r:

Snodig opplevelse, men brydde meg egentlig mye mere om jenta enn musikken akkurat da ;)

7621373[/snapback]

Jeg mista jomfrudommen min til Megadeth :wee:

7723795[/snapback]

FFS dimmu borgir og megadeth er begge pingle band, jeg puler helst til skjikkelig Black metal. Helst hel norsk Black metal.

Ting som setter sakene skjikkelig igang: Gorgoroth ( min favoritt ) Last ned sangen "Revelation of Doom å pul i takt med den.

Andre band som fungere: Burzum, Darkthrone, Mayhem, Immortal, 1349, Carpathian Forest, Dark funeral ( Bare Final Ritual ) Nattefrost ( Preteen Deathfuck ), Ragnarok, Troll, Taake.

En av disse bandene funger ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Oh, du er tøff (:

Skal jeg velge vil jeg vel helst pule uten musikk :wee:

8133688[/snapback]

Sa jeg var tøff ? :hmm: Jeg vet at Dimmu borgir IKKE er brutalt, megadeth er vertfall ikke.

Ville bare si hva som var godt å pule til, å nevne noe som faktisk er brutalt.

Lenke til kommentar
Det er vel ingen som har sagt at hverken Dimmu eller Megadeth er brutalt?

8133780[/snapback]

Nei jeg mener bare at hylt og skrikt er vell det man skal plassere de metalbandene som virkelig gjør det. Vist du vill katigorisere dimmu borigir som "hylt og skrikt" Hva vill du da si verre musikk er. NÅr jeg mener verre mener jeg metal musikk som høres helt for Jevlig ut. ( Som i miner hører er helt fantastisk )

Vi ender lit off topic nå da.

Lenke til kommentar
Oi, ikke gjest lenger? Hva fikk deg til å ombestemme deg?

For noen så er Nirvana bare hyl og skrik.

Og hvorfor sier du det høres helt for jævlig ut, for så å si at det er helt fantastisk? Er ikke det en veldig stor sjølvimotsigelse? :roll:

8133801[/snapback]

Når jeg går inn på sien pleier brukeren å vere pålogget, men oppdaget det ikke før etter litt.

Når jeg mener jevlig, mener jeg det pga, det de folkene lager skal ikke værer noe som "vanlige" folk kan sitte å kline etter. Jevlig musikk for meg passer meg helt 100. Mange folk mener det er sygt, men jeg hadde ikke klart meg uten.

Lenke til kommentar
Godt gjort å kalle Nirvana for bare "hyl og skrik".

8133815[/snapback]

Jepp, samma dama som kalte Sonata Arctica for satanmusikk.

Hva kaller du da musikken ? Det er ikke så mye den kan gå under, sefføleglig kan jeg si "kult" men syns det blir litt tynt

8133816[/snapback]

Mulig, jeg ville fortsatt satt det høyere enn jævlig, med mindre man sier jævlig bra, fan-fucking-tastic el. ;)

Lenke til kommentar

Mulig, jeg ville fortsatt satt det høyere enn jævlig, med mindre man sier jævlig bra, fan-fucking-tastic el. ;)

8133824[/snapback]

Men når jeg sier "jævlig" skjønner mesteparten hva jeg sikter etter hvertfall der jeg bor, kommer jo an på hvilken person som oppfatter det. Men Kan jo seffølgelig kalle det jævlig bra, men de sier ofte folk til pop, rock, rap osv. alså jævlig bra, brukt i en seting som ( sykt Eminem er jævlig bra )

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
Jeg syns fortsatt det høres helt idiotisk ut.

"Åssen musikk hører du på?"

"Neeei, no jævlige greier"

Logisk brist! :ermm:

8133835[/snapback]

Jaja, idiotisk kansje, kansje ikke.

Jeg personlig syns det bør gå under der, for folk flest vill ikke kjenne igjen noen av bandene vist jeg sier navnet på et. Men sier jeg Satanistisk musikk, trekker folk unna.

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
Jeg syns det, og jeg ville ikke kalt den musikken jævlig, hvorfor skal du da gjøre det?

Jeg prøver bare forstå deg, mann :p

8133842[/snapback]

Skal jeg kalle den kul ? Jeg kaller den det rett å slett bare får å si kort at musikken jeg hører på er ikke folk folk flest :p å vist jeg skal begynne å forklare folk hva det virkelig er, vill mesteparten bare trekke unna siden folk har en negativ holding til slike folk, som produsere slik musikk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...