Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Musikk til sex/musikk til flørting.

Sessan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åkei...jeg har nå funnet den ultimate, litt klissete, men veldig hotte låta å ha sex til...dvs, mer "elske" enn "ha sex/knulle/ha seg"

Janet Jackson - Would you mind

Noen som har sett videoen med All for you tour fra Hawai? Det har jeg, og hadde jeg vært gutt hadde jeg IKKE takket nei til å bli tatt med opp på scenen under den sangen.

Hadde ikke takket nei til å få være Janet og kunne gjøre sånn med en fritt valgt gutt heller. Aiaiai, ble litt nøden her nå ja. :blush:

Finner bare ett klipp av den på nettet, med litt dårlig lydkvalitet, men jeg tror dere forstår poenget mitt. Jeg bare eeelsker den videoen!

http://www.youtube.com/watch?v=BH8zNrbouLM

Enjoy!

Lenke til kommentar
Åkei...jeg har nå funnet den ultimate, litt klissete, men veldig hotte låta å ha sex til...dvs, mer "elske" enn "ha sex/knulle/ha seg"

Janet Jackson - Would you mind

Noen som har sett videoen med All for you tour fra Hawai? Det har jeg, og hadde jeg vært gutt hadde jeg IKKE takket nei til å bli tatt med opp på scenen under den sangen.

Hadde ikke takket nei til å få være Janet og kunne gjøre sånn med en fritt valgt gutt heller. Aiaiai, ble litt nøden her nå ja. :blush:

Finner bare ett klipp av den på nettet, med litt dårlig lydkvalitet, men jeg tror dere forstår poenget mitt. Jeg bare eeelsker den videoen!

Enjoy!

7765578[/snapback]

Mild form for bondage? Yes please! :w00t:

Lenke til kommentar
Mild form for bondage? Yes please!  :w00t:

7765727[/snapback]

Pleier ikke å like å være den dominante jeg...vil helst ha det andre veien. Men det her...hadde jeg gjeeerne gjort. Null stress, veldig gøy. ;) Aiaiai, det var den nattesøvnen. :p

Lenke til kommentar
Pleier ikke å like å være den dominante jeg...vil helst ha det andre veien. Men det her...hadde jeg gjeeerne gjort. Null stress, veldig gøy.  ;)  Aiaiai, det var den nattesøvnen.  :p

7765793[/snapback]

Sku gjerne hatt litt sånt, jeg...men den gang ei. Det er jo dritkult å stikke ut når ingen du vil finne på no med kan/orker...

Men da kan vi jo sette på litt flørtemusikk

Led Zeppelin - Trampled Underfoot.

"Trouble-free transmission, helps your oil's flow

Mama, let me pump your gas, mama, let me do it all"

Lenke til kommentar

Sex:

-The Doors, alt av studioalbum!

Spessielt bra hvis du har rippa dem til data, så kan du legge alle albumene i en egen spilleliste å velge mixsanger saka, så får du en fin blanding.

Funker iallefall flott for meg, å mange av tekstene passer til det som skjer, stemningen og det som kommer til å skje!

-Buckethead:

Electric Tears (albumet)

Colma (albumet)

De er veldig romantiske synes jeg, rolig, instrumental musikk

Gitarmusikk, generelt, spesielt med litt snansk inspirert sound. For eksempel Elegant Gypsy albumet til Al Di Meola, det er Hot!

Har ikke noe til flørting, men de som er nevnt over er bare et fåtall av det som funker til alt ;)

Lenke til kommentar
Mild form for bondage? Yes please!  :w00t:

7765727[/snapback]

Pleier ikke å like å være den dominante jeg...vil helst ha det andre veien. Men det her...hadde jeg gjeeerne gjort. Null stress, veldig gøy. ;) Aiaiai, det var den nattesøvnen. :p

7765793[/snapback]

Sprek dame, hun Janet gitt. Der røk nattesøvnen for meg også, eller jeg klarer vel å sovne men jeg drømmer vel ganske søtt.

Lenke til kommentar
Sprek dame, hun Janet gitt. Der røk nattesøvnen for meg også, eller jeg klarer vel å sovne men jeg drømmer vel ganske søtt.

7765890[/snapback]

Mhm... :yes: vet hvilken sang jeg skal legge inn på ipoden og høre på når jeg skal legge meg ihvertfall.

Bare synd vi vanlige dødlige ikke har mulighet til å bare kaste oss over enhver lekker mann og få klatre litt på han. Tror livet mitt hadde vært veldig mye bedre om jeg bare fikk gjøre sånt en gang i blant. :innocent:

Uff. Det virkelige livet er langt ifra like spennende. Men bare vent fremtidige kjæreste...det skal nok bli min/din tur en gang også. Hihihi. Og stakkars alle ekskjærester for at jeg ikke så denne videoen før nå. Da hadde det blitt action da. :p

Lenke til kommentar

Enjoy!

7765578[/snapback]

Jeg håper Janet var så grei at han fikk komme bak scenen etter konserten...

Ellers anbefaler jeg å elske til Ravels Bolero. Begynner rolig og blir villere og villere. Poenget er å følge rytmen i melodien og holde ut helt til slutten... Kan også sees i filmen med samme navn (på norsk "Drømmekvinnen 10").

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Jennifer Rush - The Power Of Love

Righteous Brothers - Unchained Melody

Patrick Swayze - She's Like The Wind

Richard Clayderman - Ballade pour Adeline

Frank & Nancy Sinatra - Something Stupid

Maria Arredondo - In love with an angel

Tracy Chapman - Can I Hold You Tonight

Marc Anthony - When I Dream At Night

Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart

Bon jovi - Always