Aew Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei. Ser at Expert har tilbud på denne. Skal man tro reklamen "sparer" man 2000 kr på å kjøpe den nå. Er dette et bra tilbud eller er det mulig å få noe bedre til rundt 7000 kr? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg så på den selv. Jeg er ikke helt sikker, men mener at Bravia TV-ene er veldig bra. Er ingen TV-ekspert, men jeg tror egentlig dette er et kjempetilbud. Hva med denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...=Specifications ? Jeg lurer litt selv på hva jeg skal velge. Skal ha ny TV en av de nærmeste dagene selv. Hva skal du bruke den til? Jeg hadde hovedsaklig tenkt å bruke den til spill (Xbox 360 i HD). Lenke til kommentar
Aew Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Har sett litt på den Panasonic TVen fra Elkjøp selv også, ja. Tilbudene virker så like at det er vanskelig å si hva som er "best" her. Bruker for tiden TV mest til å se film/tv-programmer, men vurderer å gå til innkjøp av en Nintendo Wii så en TV som er god til spill hadde vært fint. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har en Wii selv. Begge disse TV-ene har en responstid på 8 ms, så de er vel nokså ideelle til spill. Er litt i knipa selv ja, for jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe av disse to. Kanskje ta en titt i butikken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå