Espen F Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 har xp, en p2,53,512 ram.... osv osv osv.. problemet er at jeg vil legge inn UT.. men jeg får ikke kjørt hverken autroun eller setup.exe... den jobber i ca 2 sek.. og så gir den opp.. ingen feilmelding.. bare virker som at den tenker.. NEI.. og så går den videre.. noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? jeg vil spille strike force!!! :sad: [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-26 14:45 ] Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Gå og kjøp orginalen din kjeltring... Bravo 2 Six, OUT! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Gothy versjon? Er det warez ver. eller noe ? Siden de overforstående postene var så de var. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 grunnen til at de overstående postene er så rare er at det er mine kollegaer som da tydeligvis ikke vil være på min "snill-liste" GOTY betyr Game of the Year edition.. og jeg har fått det til nå.. jeg heiv cdn.. og fikk tak i en annen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå