Hyggern Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Heisann. Lurer på om det er noen kloke hoder som kan gi litt råd. Kjøpte for snart et par år siden en laptopp fra Dell, som det sitter et nvidia geforce fx go5200 grafikkort i. Og nå synes jeg dette kortet er på tur til å bli relativt svakt. Men siden jeg ikke har brynet meg på noe hjemmebygging av laptopper, kan jeg ikke si jeg vet hva jeg skal gjøre. Derfor lurer jeg på følgende: Er det mulig å bytte ut dette kortet med noe kraftigere kort, og hvordan gjør jeg i tilfelle det med laptopp? Hvis det er noen som kan hjelpe meg med dette hadde det vært flott , siden jeg bruker maskina til en del bilde- og videobehandling. Jeg sjekka litt på de utenlandske nettsidene til dell, men fant ikke noe bra svar der. Maskina mi er en Dell Inspirion 5160, med 3,2Ghz CPU og 512 ram. På forhånd takker og bukker jeg for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det er noen laptop modeller man kan bytte ut på. Men da må man alltid gå via leverandøren siden de lages unike for hver enkelt maskin. Så hvis din støtter det så er det bare via Dell du kan få det. så da må du ringe dem og høre om det er mulig og prisen. Prisen vil uansett være ganske høy...det er det alltid for del oppgraderinger fra ferdig PC leverandører. Alternativt hvis det er mulig, så kan man kanskje finne noen i salg på ebay. Men sjekk med Dell først om det er mulig med din laptop. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå