AtheusNor Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Er det noen bra Metallica konserter jeg burde få med meg? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Live Shit! Viser Metallica da de var på sitt aller beste (IMO såklart, men er vel ikke mange som tør påstå noe annet...). Cunning Stunts er heller ikke så ille, og S&M har noen bra øyeblikk. Men sats på Live Shit, om ikke du har sett den... Endret 1. januar 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Live Shit er bra ja, har den og Cunning Stunts, begge er gode. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) har den fra San diego i -92 og Cunning stunts. begge er gode, men holder en stor knapp på den fra San diego. Fade to black er knallbra på den, får nesten tårer i øynene. Endret 1. januar 2007 av Spazz Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) takk for svar! Det blir et lite visitt på Free Record Shop i morgen og får se om de har Live Shit! Endret 1. januar 2007 av cissaman Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 takk for svar! Det blir et lite visitt på Free Record Shop i morgen og får se om de har Live Shit! 7620844[/snapback] tror det er minst to stykker, en fra San Diego og en fra Mexico eller noe. må si at San diego er noe av det beste konserten jeg har sett på film. men rask med deg Cunning stunts også Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Cliff em' all dersom du vil se Metallica med Cliff Burton, dog relativt dårlig kvalitet (mye bootlegs). Lenke til kommentar
sh- Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Cunning Stunts! eller hvis du vil legge på litt mer penger kjøp Live Shit. elsker Seattle 89 konserten Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jau, Cliff em' all er konge. Har den ikke selv men har sett den hos en kompis. Konklusjon: Kjøp de tre som er nevnt . Bare hold deg unna S&M. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Anbefaler Cunning Stunts. Den første konserten til Metallica jeg så fjernsyn, og den jeg liker best, Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Seattle '89 er tidenes gig på dvd. Helt insane åpning med Blackened. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Live Shit inneholder vel både Seattle og San Diego konserten? I alle fall versjonen jeg har liggende her... Vil vel ikke akkurat sagt "hold deg unna S&M" selv, men det er vel ikke den jeg først hadde kjøpt av konserter med Metallica. Noen av låtene de spiller der synes jeg blir gitt et veldig godt løft med orkesteret, andre ikke. Vil si den er alllikevel verdt å se/kjøpe om du er fan av gruppa. Endret 2. januar 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 remix in hollyday tongue.gif Dette tips kom fra en metallfrelst venn av meg. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Live Shit inneholder vel både Seattle og San Diego konserten? I alle fall versjonen jeg har liggende her... 7624870[/snapback] Jepp! Seattle og San Diego på dvd, og Mexico City på cd. Slenger meg på dem som sier Seattle. Glimrende konsert. Du får forresten kjøpt San Diego-konserten separat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå