Gå til innhold

Er Nokia 7390 en mobil for både gutter og jenter?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om nokia's nye designtelefon 7390 er beregnet for gutter og jenter, eller er det en jentemobil?

Jeg liker innholdet i mobilen veldig godt (3g, 3mpx kamera, bluetooth ++), men det blir jo litt teit hvis jeg kjøper en jentemobil :blush: .

Den er i akkurat passe størrelse som jeg vil ha, og så har den alt jeg vil ha.

Jeg tviler på om det er noen andre mobiler i samme størrelse og til samme pris, eller er det det? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er nok beregnet på begge deler. Men den beige er litt feminin kanskje?

7620221[/snapback]

Det er jeg helt enig med deg i :yes: , jeg hadde uansett tenkt å gå for black/bronze.

Jeg leste ett sted at nokia lagde den i den fargen og, fordi de og ville prøve å få mannlige kjøpere :cool: .

Lenke til kommentar

I følge Nokia er jo den rosa for jenter og den svarte for gutta, siden de tidligere telefonene i L'amour kolleksjonen var mer appellerende for jenter - nå har det lissom kommet en for gutta. Men jeg velger ikke den rosa, litt for jentete - til tross for at jeg faktisk er jente selv :p Også kan den hvite bli litt for eggedosis hvit og kræsjer litt med det rosa.. Hehe... Svarte og bronse - dritt fin i virkeligheten også :D Me like :dribble:

Lenke til kommentar
Hei!  Jeg lurer på om nokia's nye designtelefon 7390 er beregnet for gutter og jenter, eller er det en jentemobil?

Jeg liker innholdet i mobilen veldig godt (3g, 3mpx kamera, bluetooth ++), men det blir jo litt teit hvis jeg kjøper en jentemobil :blush: .

Den er i akkurat passe størrelse som jeg vil ha, og så har den alt jeg vil ha.

Jeg tviler på om det er noen andre mobiler i samme størrelse og til samme pris, eller er det det? :hmm:

7620171[/snapback]

Du må vel kunne finne ut av selv om du liker telefonen eller ikke? Hvis du liker den, kjøper du den! Det handler jo litt om å tenke selv, eller hva?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...