Gå til innhold

Byens beste utsikt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil nok si at det er bedre utsikt fra toppen av Sankthanshaugen.

Tilbake til bildet: Noen av lysene ble litt utbrente (som nevnt over). Og trrne og bygningen i forkant interesserer meg i grunn ikke så veldig. Den tar mye oppmerksomhet. Få med mer by :w00t: Prøv å kom deg høyere opp (Sankthanshaugen f.eks :p ).

Men jeg digger bybilder, og skal ikke legge skjul på at jeg likert bildet. Men det har noen små rom for forbedringer :)

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
Det var et sykt bra bilde, men jeg kan ikke si om det er byens beste utsikt siden jeg alrdi har vært der :p

7620201[/snapback]

Kan ikke si meg så enig her.

- Flere lys er utbrent

Er det realistisk å tro at det skal gå an å lage et slikt bilde uten å brenne ut lysene? Ok, så kunne man gjort flere eksponeringer og laget noe HDR-greie, men jeg er ikke sikker på om bildet hadde blitt veldig mye bedre.

Utbrenthet er ikke noe man skal unngå pr. definisjon. Lysene i denne scenen vil også virke "utbrent" på din egen netthinne når du står på dette utkikkspunktet, og da gjør det ikke mye at det blir utbrent på bildebrikkene heller.

Lenke til kommentar

Fullstendig enig. Denne frykten for hvitt i bilder forstår jeg ikke så mye av. Helt svarte skygger er vel ikke noe bedre?

Bildet heller litt mot høyre, det bør fikses. Ellers ikke så altfor spennende, men fint lys, særlig på himmelen.

Og nei, det er ikke byens beste utsikt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...