Jove Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Quote: F.eks: du kan kjøpe den billigste CPU'en du finner, la oss si den koster 500 kr. For 600 kr får du en som er en god del bedre, legger du i en hundrings til får du enda mer fart for lite penger. Så går det gjerne i en svak kurve oppover. Det som lønner seg å kjøpe, er som regel det siste produktet før priskurven flyr i taket. F. eks en P4 2.4 eller 2.53. OK. :smile: Ja, akkurat med prosessor har jeg faktisk tenkt slik. 2.533 er den jeg har siktet meg ut egentli. Men når det gjelder mye av det andre, har jeg ikke peiling. F.eks så trodde jeg GF4 Ti4200 var UT nå. Skjermen er viktig for meg, vil ha noe godt å se på for øynene. Om ikke jeg hører mye negativt så blir det den dyre Samsungen. Men den kan jeg vel ha i mange mange år? Hvilket minne bør jeg ha da, som er noenlunde fornuftig? Quote: Eller ta skjermkort: Et GF4MX er billig, men har dårlig ytelse i forhold til andre kort i dag. Legg på noen kroner, og du har et GF4 Ti4200, som er mye bedre. Dette vil være et bra kjøp med tanke på økonomien. Et Radeon 9700 Pro kort er enda bedre, men en prisdobling kan neppe forsvares hvis man skal tenke økonomisk. Da kan man heller bruke pengene på å kjøpe et nytt skjermkort senere :smile: Hørest iriterende fornuftigt ut :wink: Hva kan jeg spille med P4 2.533 GHz, 512 Ram, GF4 Ti4200`av dagens spill? Alt? Mye? Takker for superraske svar og at jeg hittil ivertfall ikke har følt meg mobbet :smile: -Jan Ove- Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg har selv en [email protected] og GF4 Ti4200 og jeg har ikke hatt problemer med noen spill. :smile: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Hvilket minne bør jeg ha da, som er noenlunde fornuftig? Jeg syns som sagt du bør gå for Corsair-minnet, da er du garantert kvalitet. Med ordentlig RAM slipper du å bekymre deg for at det skal bli flaskehalsen hvis du skal overklokke. Du bør nå 3 ghz med en 2.53. [ Denne Melding var redigert av: RikkyRally på 2002-11-24 22:19 ] Lenke til kommentar
Jove Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 22:06, skrev bludern:Husk at dette er med et digitalkamera til 7000 kr, et minnekort til ca 1000 kr, ekstra batteri og sånt til dette kameraet. Samt da en skjerm til ca 6000 kr. Og helt sikkert et par andre ting jeg ikke la merke til. Ja, jeg burde kanskje ikke ha tatt med det i denne gruppen. :/ Men det var litt for å høre om slike ting kan takest med i jobb-pc-pakker. (Spesielt lurte jeg på om trådløse telefoner er godkjendt for slikt) Men har allerede nå jekket meg ned og begyndt å tenke på Ti4200 og slikt. Godt mulig jeg tenker for stort:/ Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Beklager lesefeilen min anngående LCD skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå