Dofty Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Litt dårlig emnetittel, men dere skjønner. Jeg skulle spille Terrorist hunt på Rainbow Six® Vegas med broren min, og da spiller jeg med splitten vertikalt isteden for horisontalt på Split-Screen. Jeg tror ikke dette har noe med spillet og gjøre, for det er sånn på Halo 2 også. Kan det ha noe med oppløsninga å gjøre? har 1024x768 med VGA kabel... Takk for all fremtidlig hjelp! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det skal da være mulig å konfigurere splitten. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 finner det ikke ihvertfall. det går ikke ann på Halo 2 eller Rainbow Six® Vegas Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det er på grunn av at du har innstilt xboxen til widescreen Det er mulig å vende seg til det.... Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det er sånn hos meg også. Og jeg har testet på vanlig tv og HDTV (VGA 13xx x 768). Egentlig er det vel bare en fordel i Vegas, synes i alle fall jeg Det krever litt tilvenning though. Men Halo 2 var ikke sånn hos meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå