madrfakr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Jeg skal på skole ball snart og jeg kan faen meg ikke bevege meg etter musikk... Noen tips til hvordan jeg kan øve å bare få inn det viktigste liksom? Endret 1. januar 2007 av madrfakr Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 drikk deg drita før du går utpå dansegulvet. Da danser du alltid bra Syntes du selv ivvertfall Hvis ikke det er noe fristende kan du jo få noen til å lære deg noen steg i noen danser... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Haha beste innlegget! Bare ta det som det kommer Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Du "kan'ke" skrive heller. *Skoleball* (Jeg har tatt samme feilen før så du "æ'kke" alene) Gjør som meg: IKKE DANS! HOLD DEG LANGT UNNA GULVET! SØRG FOR AT DERE HAR ET STABILT FORRHOLD, DU LIKER IKKE DET OG DET LIKER IKKE DEG! Kun "klisterdans" som duger, du trenger kun å gå i sirkel til du blir svimmel, og da kan du skylde på at babe'n ser så utrolig vakker ut at du må sette deg i sofaen en stund, så får du deg litt kos der også Works every time............................(NOT) Marius Lenke til kommentar
madrfakr Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Hehe.. might have a go with that, y0 Har en følelse på at jeg blir tvunget til å danse, men får prøve i hvertfall å ikke Er nok "klisterdans" som er det eneste som kan funke =/ hehe Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 klisterdans" 7633488[/snapback] Pingvindans. Er ikke så vanskelig å danse. Det meste av musikk som blir spilt på skoleball er 4/4 takt. Dvs. at du kan telle til fire. Finner du den takten kan du prøve å bevege beina etter den. Har du problemer lar du damen føre, de fleste jenter vil helst føre selv. Bare pass på å ikke tråkke på noen, det gjør vondt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Lærer man ikke swing i gymmen lenger? o.O Det som er teh shit på ball. Hvis det er vanlig shaking alâ utested er det alltids sørpe dritings et godt alternativ for meg iallefall. Eier ikke rytme på sånt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg var på ball i dag jeg :!: Ikke sjangs om jeg turde å drite meg ut ved å danse etter noe rytmisk. Det er så pinlig! Liten selvsikkerhet? Ja..... Marius Lenke til kommentar
.sere Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Lærer man ikke swing i gymmen lenger? Vi lærte swing i gymtimen før ballet. Når det kommer til vanlig diskodans er det vel bare å bevege seg etter musikken. Se litt på de andre, og gjør de bevegelsene som faller deg inn. Så lenge du beveger litt på beina og armene burde det gå greit. Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg lærte å danse swing i gymmen. Det er vel det eneste jeg kan danse uten å ha godt over 2 i promille :!: Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Vi lærte polka i gymmen vi. Ikke det beste å dra fram på et skoleball kanskje. Endret 30. januar 2007 av Tommy T Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vi lærte polka i gymmen vi. Ikke det beste å dra fram på et skoleball kanskje. 7832545[/snapback] Åjo! Da ville du iallefall blitt lærern's yndling. På en annen side, kanskje det er grunn nok til å la være. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 På våre ball går det bare i hardcore thecno/hip hop fra start til mål.. Swing/polka..? No shit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå