moh Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Kjøpte meg et LCD Display i 2004 men fikk det ikke til å virke.. Tenkte jeg skulle prøve igjenn nå, men det er en del ting jeg trenger hjelp til Kjøpte det ferdig lodda, og trodde det bare var "plug & play".. Hva skal jeg velge her? Og her? Og her? Lenke til kommentar
jossi166 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Hei Har laget et lignende display. Her er ett annet programm som du kan bruke. Det er litt enkler en lcd smartie.Her står det hvordan du gjør det. Prøv google og. Lenke til kommentar
moh Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Takk for guiden, men den funka ikke helt for meg. Gikk litt fort i svingene og jeg trenger hjelp til Userport Lenke til kommentar
moh Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Ingen som kan hjelpe meg å "fylle ut" programma? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 3BC-3BF er LPT1, så du må nok velge det. Der det står &H300, antar jeg det må stå &H3BC. Videre så må du velge HD44780 og velge enten LPT1 eller noe slikt. Husker ikke innstillingene under dette vinduet. Mulig at du må velge EPP i setting for printerporten i BIOS'n. Men er du sikker på at det er ett HD44780-kompatiblet display du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå