plankeby Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Hei og godt nytt år. Jeg lurer på om det er en nettside (norsk eller utenlandsk) som gjør at en kan sende sms gratis til England? Har Telenor abb. og en SMS til England koster 5 kr stk. Ønsker å vite om et nettsted (f.eks. engelsk nettsted?) som tillater gratis sms til mobiler i England. Problemet er jo at de fleste nettsteder krever at man registrerer seg med sitt mobilnummer, og dermed vil en bli avvist på f.eks. engelske nettsteder med et norskt mobilnummer?? Norske nettsteder tilater jo kun sms til norske mobiler. Tips og råd mottas med stor takk, helst gratismuligheter eller enkle og gode billige alternativer. Å bytte fra Telenor er ike aktuelt dersom det skulle være en løsning på noe. Klarte ikke finne om dette tema her, beklager i så fall om jeg ikke har søkt godt nok på forumet her (i så fall glad for link om dette er tatt opp før). Takk Endret 1. januar 2007 av plankeby Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 I flg http://telenormobil.no/kundeservice/priser...?countryCode=GB koster det kr 1,5 for en sms til Storbritannia, men du kan alltid bruke Skype til å sende sms med, ditt mobilnummer som avsender. Koster deg kr 0,656 pr sms Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Eller http://www.vyke.no og sende fra nettet eller mobil for 13,3 øre pluss GPRS kostnad fra mobil på 0,5 til 1 øre pr. melding. Endret 1. januar 2007 av ebbe77 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 ...GPRS kostnad fra mobil på 0,5 til 1 øre pr. melding... 7620295[/snapback] Det koster 4-6 øre pr melding i GPRS-kostnad for alle som har telenor eller netcom, ikke at det er snakk om så mye men rett skal være rett Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 ...GPRS kostnad fra mobil på 0,5 til 1 øre pr. melding... 7620295[/snapback] Det koster 4-6 øre pr melding i GPRS-kostnad for alle som har telenor eller netcom, ikke at det er snakk om så mye men rett skal være rett 7623848[/snapback] Vet ikke om det går som "gratis", men med NetCom trekkes SMS til utlandet fra SMSmania-kontoen. Med mange NC-abo har du også gratis inkluderte SMS hver måned, og da trekkes SMSene fra disse også. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 hva med å få kjøpt et kontakt-abbonnement i uk, bare for å få regget seg på slike gratis-sider? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) -------------- Endret 6. januar 2007 av frohmage Lenke til kommentar
johanness1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 www.ung1881.no , så kan du sende gratis meld til hele Værden, jeg bruker den mye selv, helt reklame fri og alltid til og stole på, du har ubegrensa tekstmeldinger der, det er hva jeg vil annbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå