Formica Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Skal anskaffe meg en ny pc om noen dager. Har aldri rørt noe inni en pc før, og ser det derfor best å la det forbli slik. Derfor har jeg bestemt meg for å gå for en web-butikk som bygger og tester pc`en for deg. Hvilken synes dere virker best? Har tenkt å bruke rundt 10000,- Takk. [ Denne Melding var redigert av: Formica på 2002-11-24 04:01 ] Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Det er jo både artig og lærerikt å bygge selv da :smile: Nå har jeg lite oversikt over PC-byggere, men jeg tror den på komplett.no er grei. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 det beste er å gjøre det selv, men ha noen som kan det, og hjelpe deg hvis det er noe du lurer på. det er den beste måten, du lærer mer og det er billigere! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 04:00, skrev Formica:Skal anskaffe meg en ny pc om noen dager.Har aldri rørt noe inni en pc før, og ser det derfor best å la det forbli slik. Derfor har jeg bestemt meg for å gå for en web-butikk som bygger og tester pc`en for deg.Hvilken synes dere virker best? Har tenkt å bruke rundt 10000,- Takk.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Formica på 2002-11-24 04:01 ]</font> Som RikkyRally sa, det er både lærerikt og artig å bygge en PC selv. Og er du i tvil ang deler så er det jo bare å spørre her på forumet. Når du da mottar delene står det veldig greit i manualen til hovedkortet hvordan man skal gå frem. Så bygg selv! _________________ Forumet beste side finner du her. #hw.no@undernet [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-11-24 04:10 ] Lenke til kommentar
Formica Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Tror jammen meg at jeg skal gjøre det ja! Takk skal dere ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå