exess15 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Er det mye arbeid å lage en side med registreringsmuligheter. Slik at de må registrere seg, oppgi info og aktivere med mail.. /Jan Tore Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Er det mye arbeid å lage en side med registreringsmuligheter. Slik at de må registrere seg, oppgi info og aktivere med mail.. /Jan Tore 7619926[/snapback] nei. egentlig ikke Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dette kan du gjøre i PHP og MySQL. Jeg har et script via det: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <?php if($_POST['submit']) { $mysql_host = "localhost"; $mysql_user = "brukernavn"; $mysql_pass = "passord"; $mysql_db = "database_navn"; $mysql_tabell = "tabell_navn"; $mysql_link = mysql_connect ($mysql_host, $mysql_user, $mysql_pass) or die ("ERROR!"); mysql_select_db ($mysql_db) or die ("ERROR!"); $navn = htmlspecialchars(strip_tags($_POST['navn'])); $nick = htmlspecialchars(strip_tags($_POST['nick'])); $email = htmlspecialchars(strip_tags($_POST['email'])); $passord = htmlspecialchars(strip_tags($_POST['passord'])); $land = htmlspecialchars(strip_tags($_POST['land'])); $dato = htmlspecialchars(strip_tags($_POST['dato'])); $mysql_query = "INSERT INTO $mysql_tabell (navn, nick, email, passord, land) VALUES ('$navn', '$nick', '$email', '$passord', '$land')"; if(mysql_query($mysql_query)) { echo("Din informasjon ble lagt til i databasen!"); } else { echo("En feil oppstod, din informasjon ble ikke lagt til i databasen!"); } } else { echo(" <form action=\"\" method=\"post\"> <p>Navn:<br /><input type=\"text\" size=\"40\" name=\"navn\" /></p> <p>Nick:<br /><input type=\"text\" size=\"40\" name=\"nick\" /></p> <p>Email:<br /><input type=\"text\" size=\"40\" name=\"email\" /></p> <p>Passord:<br /><input type=\"text\" size=\"40\" name=\"passord\" /></p> <p>Land:<br /><input type=\"text\" size=\"40\" name=\"land\" /></p> <p><input type=\"submit\" value=\"Legg til i databasen\" name=\"submit\" /></p> </form> "); } ?> Den her ble printet rett ut fra sida mi, nesten uten forandringer. Men det fungerer helt fint det der scriptet mitt Jeg bruker det også som registeringskjema. Må kanskje benytte noe likt til kontakt fordi mail() er slått av på hotserv.dk Lenke til kommentar
eigan Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du kan jo få det jeg spesial laget til proskjektet ditt da.. Glemte helt å gi det til dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå