PoW Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei. For en stund siden drev jeg og tuklet med playstation-emulatorer osv. Jeg prøvde meg frem med en PS2-emulator, men det funket ikke. Jeg har blitt fortalt at grunnen til dette er fordi pcer "i dag" (dette er noen år siden) ikke var kraftige nok til å kjøre PS2-spill. Har nettop kjøpt meg ny pc, (8800GTX, C2D) og jeg har lyst å se om jeg får mine gamle PS2 spill til å fungere på pcen. Så det jeg lurer på er om det hadde fungert med nåtidens pcer? Er det andre grunner til at det ikke burde fungere? Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Google.com søkte litt på google jeg fant dette PS2 Emulator Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Så vidt jeg vet finnes det ingen ps2/xbox/gc emulator som kan kjøre kommerielle spill. De som finnes kjører gjerne ett eller to spill, og det er kanskje bare menyen som fungerer Lenke til kommentar
PoW Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Så vidt jeg vet finnes det ingen ps2/xbox/gc emulator som kan kjøre kommerielle spill. De som finnes kjører gjerne ett eller to spill, og det er kanskje bare menyen som fungerer 7619848[/snapback] Grunnen til dette, mener jeg å huske, er at kommersielle spill krever kraftig HW. Ingen som vet noe om dette med? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hva med denne? Leste ikke noe spes på siden eller testet, men det så lovende ut Edit: eller kansje ikke, siste oppdatering i 2003 Endret 9. januar 2007 av PootieTang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå