Gå til innhold

Finne Fable til Xbox billigt?

Skogslik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du kan kjøpe det av meg  :w00t:

Hva betaler du??  :D

7619761[/snapback]

hehe, er det helt i orden og alt det der da? :p

Si en pris du så skal vi se :thumbup:

7619963[/snapback]

Jeg tror det er ganske bra :p

Jeg vi ha 500.000,- for det....

Det er et samleobjekt :thumbup:

Neiss...si en pris du :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg fikk mange koselige timer med Fable! Syntes spesielt det var morsomst i slutten av spillet...... :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Der du får et valg mellom å kunne ta ett sverd som heter Sword of Aeons og drepe søsteren din og dermed la avslutningen være 'ond', eller å ødelegge sverdet og bli en helt og la avslutningen bli 'god'. Der tok jeg selfølgelig sverdet og slakta søstera mi, og hvis man ser gjennom hele creditsen kan man spille videre på gamen! Så gikk jeg ut i de diverse landsbyene, drepte folka inne i husene slik at de viste som oppe for salgs, så etter massakren var over kjøpte jeg husene og leide de ut. Etter noen timer med dette 'eide' jeg alle landsbyene i hele verden :w00t:
Lenke til kommentar
Vi hadde 8 stk. igjen på jobben... Solgte Limited Edition til 99 kr. :p

Så det er vel bare reise litt rundt og se etter det.

7621337[/snapback]

Vor var dette da?

Og Fous vor ligger det?

Har sett i de fleste butikker som selger spill her i Haugesund og har ikkje sett det her :/

Lenke til kommentar
Jeg fikk mange koselige timer med Fable! Syntes spesielt det var morsomst i slutten av spillet...... :p 
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Der du får et valg mellom å kunne ta ett sverd som heter Sword of Aeons og drepe søsteren din og dermed la avslutningen være 'ond', eller å ødelegge sverdet og bli en helt og la avslutningen bli 'god'. Der tok jeg selfølgelig sverdet og slakta søstera mi, og hvis man ser gjennom hele creditsen kan man spille videre på gamen! Så gikk jeg ut i de diverse landsbyene, drepte folka inne i husene slik at de viste som oppe for salgs, så etter massakren var over kjøpte jeg husene og leide de ut. Etter noen timer med dette 'eide' jeg alle landsbyene i hele verden  :w00t:

7620730[/snapback]

Haha, gjorde akkurat det samme selv. Det var evig morro. Har runda det også med den "gode" slutten, og det var absolutt ikke like underholdende. Husker at man fikk et annet sverd da, som man henter etter man har drept sistebossen. Husker ikke hva det heter, men det var ganske sweet. Ikke like bra som aeons sverdet, men dog. Fett spill igrunn!

OT:

Du kan vel få kjøpt det over nettet ganske billig tror jeg.. :hmm:

Edit:

Tok en liten titt på prisguiden på hw.no og fant:

https://prisguiden.no/product.php?productId=9765

Endret av AleksanderA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...