Skogslik Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Ja er det noen som vet noen nettsider eller noe som selger det første Fable spillet til Xbox billigt? Takk for svar Endret 1. januar 2007 av gas Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 du kan kjøpe det av meg Hva betaler du?? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 du kan kjøpe det av meg Hva betaler du?? 7619761[/snapback] hehe, er det helt i orden og alt det der da? Si en pris du så skal vi se Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 du kan kjøpe det av meg Hva betaler du?? 7619761[/snapback] hehe, er det helt i orden og alt det der da? Si en pris du så skal vi se 7619963[/snapback] Jeg tror det er ganske bra Jeg vi ha 500.000,- for det.... Det er et samleobjekt Neiss...si en pris du Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Bruk pm.. dette blir stengt fort.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Bruk pm.. dette blir stengt fort.. 7619992[/snapback] Jaja Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 SpaceWorld selger box med Jade Empire + Fable: The Lost Chapters til 250 kr Lenke til kommentar
knekt_en Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg fikk mange koselige timer med Fable! Syntes spesielt det var morsomst i slutten av spillet...... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Der du får et valg mellom å kunne ta ett sverd som heter Sword of Aeons og drepe søsteren din og dermed la avslutningen være 'ond', eller å ødelegge sverdet og bli en helt og la avslutningen bli 'god'. Der tok jeg selfølgelig sverdet og slakta søstera mi, og hvis man ser gjennom hele creditsen kan man spille videre på gamen! Så gikk jeg ut i de diverse landsbyene, drepte folka inne i husene slik at de viste som oppe for salgs, så etter massakren var over kjøpte jeg husene og leide de ut. Etter noen timer med dette 'eide' jeg alle landsbyene i hele verden Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg kjøpte det for 99kr på elkjøp på forus for ikke så lenge si, viss du bor i det området.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Vi hadde 8 stk. igjen på jobben... Solgte Limited Edition til 99 kr. Så det er vel bare reise litt rundt og se etter det. Endret 1. januar 2007 av datating Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Vi hadde 8 stk. igjen på jobben... Solgte Limited Edition til 99 kr. Så det er vel bare reise litt rundt og se etter det. 7621337[/snapback] Vor var dette da? Og Fous vor ligger det? Har sett i de fleste butikker som selger spill her i Haugesund og har ikkje sett det her :/ Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg fikk mange koselige timer med Fable! Syntes spesielt det var morsomst i slutten av spillet...... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Der du får et valg mellom å kunne ta ett sverd som heter Sword of Aeons og drepe søsteren din og dermed la avslutningen være 'ond', eller å ødelegge sverdet og bli en helt og la avslutningen bli 'god'. Der tok jeg selfølgelig sverdet og slakta søstera mi, og hvis man ser gjennom hele creditsen kan man spille videre på gamen! Så gikk jeg ut i de diverse landsbyene, drepte folka inne i husene slik at de viste som oppe for salgs, så etter massakren var over kjøpte jeg husene og leide de ut. Etter noen timer med dette 'eide' jeg alle landsbyene i hele verden 7620730[/snapback] Haha, gjorde akkurat det samme selv. Det var evig morro. Har runda det også med den "gode" slutten, og det var absolutt ikke like underholdende. Husker at man fikk et annet sverd da, som man henter etter man har drept sistebossen. Husker ikke hva det heter, men det var ganske sweet. Ikke like bra som aeons sverdet, men dog. Fett spill igrunn! OT: Du kan vel få kjøpt det over nettet ganske billig tror jeg.. Edit: Tok en liten titt på prisguiden på hw.no og fant: https://prisguiden.no/product.php?productId=9765 Endret 2. januar 2007 av AleksanderA Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 The Lost Chapters er vell ikkje det vanlige? Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er vel etter hva jeg vet den utvidete pc-versjonen, men på den linken jeg henviste til, så var det jo snakk xbox da. Og alle utsalgsstedene der har jo merket "xbox" om du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 jaja, så viss eg kjøper Lost Chapters så er det liksom det første og? Det var billigest Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Ok, da går eg for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå