Magne5000 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har lånt dritmaskin, Adevnt med "omvendt" Fn tast. Håpløst. Tips? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja: beskriv problemet bedre.... Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 regner med at d er en bærbar... du kan sikkert laste ned noen drivere fra advent sine hjemmesider eller noe? kan du forklare litt bedre? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Høres ut som du har har en bærbar med Fn tasten til venstre for ctrl tasten. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Magne5000 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 ja, bærbar og "Fn" tasten er nederst til venstre. Slettet driveren, men den som lastes som standard er kanskje feil. Ingen drivere hos Advent, må altså holde "Fn" for å få halvparten av bokstavene........ Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 du har vell kanskje ikke kødda meg tastatur oppsettet? for eksempel satt det på ett annet språk? Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Sjekk at ikke "num lock" er aktivert. Hvis du får tall i stedet for bokstaver er nok det som er problemet. Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har vel klart å sette på function lock tenker jeg. Enten ved å holde Fn nede og trykke på en ennen knapp eller om det har en egen dedikert knapp. Får forske litt rundt, kjenner ikke til den maskinen der spesiellt godt. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Vedder 50 øre og en pæreis på at numlock er aktivert... Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Fn+Numlock for å skru av den der funksjonen Lenke til kommentar
Magne5000 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Ja, takk! Numlock! Sånn er det ikke på min................. Pæreis til alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå