Gå til innhold

Ny PC, hvilke PSU ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
forstår ikke hvorfor alle driver å syter over hipern.. har målt strømforbruket til pc'n min, den er rundt 530 +++.. under load er det så vidt viftene går på den.. så hva er det som er så bråkete med den?

7626946[/snapback]

Selv om din ikke bråker så kan andres gjøre det..

 

Har stått en del om dette på forumet allerede og den mest populære meningen ender med at det blir brukt forskjellig type vifter og man vet ikke hva man får på forhånd..

 

PS: det er ikke "syting" når folk viser til sin erfaring med et produkt..

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
hvis di skal opåpgradere etter hvert så kan du godt gå for 580w ern, men hvis det er budsjett så gå for 530w

ditt system er ikke strøm krevende

7634420[/snapback]

 

Er litt budsjett ja, men denne prisen går greit, så da går jeg for Hiper 580W.

Håper jeg får en med stille vifte da!

Lenke til kommentar
Jada, hiper skal være stille, min er ivertfall det :D

7650400[/snapback]

Stille er min også ! :) Hiper`n har en kjølefunksjon som gjør at 80mm viften i bakkant står på i 10 minuttet etter at pc`en er slått av. På min Hiper, står de fire LEDs`a og blinker når de 10 minuttene har gått. Dette har sikkert ingen betydning, men er litt irriterende. (Tviler på at det gjelder alle). Ellers er den av meget god kvalitet ! :D

 

Mvh, Erlend

Lenke til kommentar

Min hiper 580 er ikke still i det hele tatt. Under load bråker den ca like mye som min Zalman 9500 cpu vifte hvis jeg tvinger den til maks hastighet.

 

Kamerat som var innom syntes systemet mitt var "veldig stille", så problemet her er vel at folk generelt har litt ulikt syn på hva som er stille. Jeg kan ihvertfall si at jeg kommer til å bytte min hiper, og det er ene og alene p.g.a støynivået.

Lenke til kommentar
Min hiper 580 er ikke still i det hele tatt. Under load bråker den ca like mye som min Zalman 9500 cpu vifte hvis jeg tvinger den til maks hastighet.

 

Kamerat som var innom syntes systemet mitt var "veldig stille", så problemet her er vel at folk generelt har litt ulikt syn på hva som er stille. Jeg kan ihvertfall si at jeg kommer til å bytte min hiper, og det er ene og alene p.g.a støynivået.

7651002[/snapback]

 

Mine Zalman CPU og GPU vifter bråker ihvertfall mye mer enn HIPER'N selv om de står på lavest RPM !

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Min hiper 580 er ikke still i det hele tatt. Under load bråker den ca like mye som min Zalman 9500 cpu vifte hvis jeg tvinger den til maks hastighet.

 

Kamerat som var innom syntes systemet mitt var "veldig stille", så problemet her er vel at folk generelt har litt ulikt syn på hva som er stille. Jeg kan ihvertfall si at jeg kommer til å bytte min hiper, og det er ene og alene p.g.a støynivået.

7651002[/snapback]

 

Mine Zalman CPU og GPU vifter bråker ihvertfall mye mer enn HIPER'N selv om de står på lavest RPM !

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...