nabbskall Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 forstår ikke hvorfor alle driver å syter over hipern.. har målt strømforbruket til pc'n min, den er rundt 530 +++.. under load er det så vidt viftene går på den.. så hva er det som er så bråkete med den? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) forstår ikke hvorfor alle driver å syter over hipern.. har målt strømforbruket til pc'n min, den er rundt 530 +++.. under load er det så vidt viftene går på den.. så hva er det som er så bråkete med den? 7626946[/snapback] Selv om din ikke bråker så kan andres gjøre det.. Har stått en del om dette på forumet allerede og den mest populære meningen ender med at det blir brukt forskjellig type vifter og man vet ikke hva man får på forhånd.. PS: det er ikke "syting" når folk viser til sin erfaring med et produkt.. Endret 2. januar 2007 av nahojdat Lenke til kommentar
krroold Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hmm.. Vanskelig valg jeg får her... Men viss jeg går for Hiper... 530 eller 580W versjonen? Håper på raskt svar her Edit: Hiper HPU-4M580 - https://prisguiden.no/product.php?productId=46952 Hiper HPU-4M530 - https://prisguiden.no/product.php?productId=46950 Endret 3. januar 2007 av kristoffer2200 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 hvis di skal opåpgradere etter hvert så kan du godt gå for 580w ern, men hvis det er budsjett så gå for 530w ditt system er ikke strøm krevende Lenke til kommentar
krroold Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 hvis di skal opåpgradere etter hvert så kan du godt gå for 580w ern, men hvis det er budsjett så gå for 530wditt system er ikke strøm krevende 7634420[/snapback] Er litt budsjett ja, men denne prisen går greit, så da går jeg for Hiper 580W. Håper jeg får en med stille vifte da! Lenke til kommentar
Niern Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jada, hiper skal være stille, min er ivertfall det Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jada, hiper skal være stille, min er ivertfall det 7650400[/snapback] Stille er min også ! Hiper`n har en kjølefunksjon som gjør at 80mm viften i bakkant står på i 10 minuttet etter at pc`en er slått av. På min Hiper, står de fire LEDs`a og blinker når de 10 minuttene har gått. Dette har sikkert ingen betydning, men er litt irriterende. (Tviler på at det gjelder alle). Ellers er den av meget god kvalitet ! Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Min hiper 580 er ikke still i det hele tatt. Under load bråker den ca like mye som min Zalman 9500 cpu vifte hvis jeg tvinger den til maks hastighet. Kamerat som var innom syntes systemet mitt var "veldig stille", så problemet her er vel at folk generelt har litt ulikt syn på hva som er stille. Jeg kan ihvertfall si at jeg kommer til å bytte min hiper, og det er ene og alene p.g.a støynivået. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Min hiper 580 er ikke still i det hele tatt. Under load bråker den ca like mye som min Zalman 9500 cpu vifte hvis jeg tvinger den til maks hastighet. Kamerat som var innom syntes systemet mitt var "veldig stille", så problemet her er vel at folk generelt har litt ulikt syn på hva som er stille. Jeg kan ihvertfall si at jeg kommer til å bytte min hiper, og det er ene og alene p.g.a støynivået. 7651002[/snapback] Mine Zalman CPU og GPU vifter bråker ihvertfall mye mer enn HIPER'N selv om de står på lavest RPM ! Endret 6. januar 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Min hiper 580 er ikke still i det hele tatt. Under load bråker den ca like mye som min Zalman 9500 cpu vifte hvis jeg tvinger den til maks hastighet. Kamerat som var innom syntes systemet mitt var "veldig stille", så problemet her er vel at folk generelt har litt ulikt syn på hva som er stille. Jeg kan ihvertfall si at jeg kommer til å bytte min hiper, og det er ene og alene p.g.a støynivået. 7651002[/snapback] Mine Zalman CPU og GPU vifter bråker ihvertfall mye mer enn HIPER'N selv om de står på lavest RPM ! Endret 6. januar 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå