Asllat Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 heisann, jeg vil vite hvor bra min cpu er (eller hele dataen). men jeg vet ikke korsn program jeg skal kjøre? tips, send link vis dere vet hvor man kan laste ned programmet. takker for svar Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Gjør som de fleste andre bruker, 3DMark serien 3DMark01, 03, 05 og 06 Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Til CPU kan du bruke superpi tar max et minutt med en litt gammel pc. Btw ta testen med 1M. Endret 3. januar 2007 av Erlend0_o Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Superpi kan ta noen timer på gammel PC hvis du kjører "feil" lengde. HER kan du laste ned 3D Mark. 3D Mark er vel det som er lettest å sammenlikne med andre PCer. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) *dobbelpost* .....nok tegn.... Endret 3. januar 2007 av Bluum Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skal du teste om du har en god spile pc, kjør 3dmark, skal du teste om du har en rå prosessor, kjør superPI 1M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå