Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 På skolen min har de installert ett program som gjør det mulig for å starte pcn med et enkelt trykk på "space" knappen, hvilket program er anbefalt for en privat person? Er så lat og knappen på kabinettet mitt er så vanskelig å finne Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Gå inn i biosen og sett at du kan starte maskinen via "any key" De fleste hovedkort har den muligheten. Any key, windows tasten, et passord.. eller muse knappen Jeg husker ikke hvor i biosen det er, men du får prøve å lete litt.. Er noe med power å gjøre Endret 1. januar 2007 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Gå inn i biosen og sett at du kan starte maskinen via "any key" De fleste hovedkort har den muligheten. Any key, windows tasten, et passord.. eller muse knappen å Jeg husker ikke hvor i biosen det er, men du får prøve å lete litt.. Er noe med power å gjøre 7619445[/snapback] Takk men du kunne ikke sagt nøyaktig hvor? Jeg er ganske kjent for å ødelegge eller fucke opp ting:P Lenke til kommentar
dioX Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hmmm. dette må testes. har drivi og fikla mye i bios men aldrig kommi over denne muligheten Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Kan restarte maskinen og ta et bilde av det nå.,.. legger inn bilde om få sekunder tatt bilder nå Endret 1. januar 2007 av _tHokA_ Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 har brukt passord før, men nå helt uten videre så har ikke den funksjonen virket :S Da måtte jeg resette biosen for å få startet maskinen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Takk du er ekstremt snill da=) Skal prøve nå Endret 1. januar 2007 av Narkan Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Gi meg raport om hvordan det gikk da, vurderer å sette på passord start på maskinen Lenke til kommentar
PoW Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Må ikke man ha tastauret eller musen koblet til PS2 for å få det til å funke? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 jeg fant ingen sånn mulighet i min bios Lenke til kommentar
gxi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Må ikke man ha tastauret eller musen koblet til PS2 for å få det til å funke? 7619686[/snapback] Wake-on-USB og emulate USB Keyboard skal løse det problemet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Hvordan får jeg opp Bios igjen? Husker ikke tasten Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvordan får jeg opp Bios igjen? Husker ikke tasten 7619782[/snapback] Bruker å være del tasten.. står helt på førsten da du starter maskinen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg vet at det gjør det men pcn er for rask for at jeg skal greie å lese det:P Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Gi meg raport om hvordan det gikk da, vurderer å sette på passord start på maskinen 7619606[/snapback] Det funka ikke for meg=( Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Fikk veldig lyst til å gjøre det samme, men hadde heller ingen slike alternativer i bios. Andre muligheter? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har helt annet oppsett i Bios enn det på di bildene, det stod at jeg hadde fått fikksa så jeg ksulle få starta pcn fra tastaturet men det funka ikke:( Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har også en maskin jeg gjerne skulle ha startet opp med tastene, men ser ikke ut til at det er noen funksjon for dette i bios. Gjelder en bærbar Acer Travelmate 630, hvor selve av/på-knappen har begynt å fuske - er en skyveknapp som begynner å bli sliten, og ikke alltid fungerer. Finnes det noen programmer e.l. som kan styre dette, når bios ikke har denne funksjonen? Ser forøvrig at den støtter Wake on LAN - hvordan fungerer det? Hvordan får jeg egentlig bootet den fra nettverk? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Jeg satte passord på min. men fant ut at det ikke funka med usb-tastaur. fant ikke no Wake-on-USB og emulate USB Keyboard. så jeg måtte rote gjennom hel hel del for og finne PS2 tastatur Noen som har peil på hvor wake-on-USB ligger. (hadde nesten lik bios som den på bildene) Endret 1. januar 2007 av dioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå