Netforce Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Heia Den er gammel som alle hauger, men for de som har lyst til å bli GM : http://bannable-offenses.blogspot.com/ mye morsomt. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Forøvrig så er det jo ikke Blizzard du blir ansatt i. Du blir ansatt i ett rekrutteringsfirma, slik at det er lettere for Blizzard å bli kvitt deg dersom du ikke passer inn, eller at de ikke er fornøyde med innsatsen din. Så, skeptisk. Lenke til kommentar
DieterKrieg Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har blitt venn med en GM online - en skotte . Han forteller lite om jobben, visstnok på grunn av interne retningslinjer, og det tok meg over et halvt års felles raiding før han innrømmet å være GM. Men det lille han forteller er ikke alltid like positivt. Jobben er visstnok ikke overdreven morsom; rutiner, mange idioter, repetivt arbeide og dårlig lønnet etter britisk standard (som jeg regner med er dårligere enn norsk). Men han forteller positive ting om sine kolleger og det å bo utenlands og lære å snakke fransk. Så jeg ville neppe sagt opp jobben min og solgt leiligheten min for flyttet ned dit. Men dersom du ikke har noen forpliktelser, har et år til overs, litt sparepenger å spe på budsjettene med og har lyst til å oppleve Det Store Utland så høres det ikke så dumt ut å søke. Men du burde nok snakke og skrive bedre engelsk enn den gjennomsnittelige nordmann. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 De kan ikke engelsk fordi de vil ha sitt eget språk som internasjonalt språk, slik som vi har engelsk nå eller noe De er for arrogante til å lære seg engelsk synes jeg det virker som. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg tror det er mest fordi de får alt dubbet eller oversatt på TV. Med teksting kan man hvertfall lære noe. Men nasjonal stolthet er nok også en del av ligningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå