mrav4 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Skal kjøpe Call Of Duty.. Tenkte på mapene: Toujane, Tunisia og Vossenack, Burgundy osv.. Er det 2 eller 3? Thx likavel Endret 1. januar 2007 av mrav4 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Husker ikke alle mappene, men Toujane er i allefall på COD2. Men jeg antar du skal kjøpe det til en konsoll så da ville jeg anbefalt deg å kjøpe COD3 Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Husker ikke alle mappene, men Toujane er i allefall på COD2. Men jeg antar du skal kjøpe det til en konsoll så da ville jeg anbefalt deg å kjøpe COD3 7619343[/snapback] Er det da samme map på COD 3 en på 2'ern? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det vet jeg ikke, men vil anta de gode gamle klassikerne er det. Har ikke spilt COD 3 så jeg vet ikke hvilke maps som blir brukt der Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Konkrete spørsmål av denne typen høyrer heime under "Spørsmål og svar". Tråden flyttast derfor dit. Trur det er CoD2 du er ute etter. edit: Etter litt meir research er eg enda sikrare på at det er CoD2 du er ute etter. Fleire av plassane du nemner er nemnt til dømes her: http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/fil...of_duty_2_a.txt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå