fflex Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Har endelig klart å få windows oppe å gå på et nybygd system med E6600, Asus p5b og har en Silver Power 400W PSU. Problemet er at pcn gjenkjenner ingenting fra USB. Den røde sensoren under mx518 musa lyser og alt, men altså umulig å bruke den. Må foreløpig bruke en PS2 > USB adapter. Er seff interessert i å ha USB støtte sånn generelt. Lurte på om det var noen som hadde noe info om dette problemet? Har flasha til nyeste BIOS, har lest rundt på google om dette men fant ingen ordentlige svar. Kan det være en svak PSU som er årsaken? Begynner å tro det, har tross alt bare 18A på 12V. Oppsettet er Asus p5b, 6600 c2d, 7600gt, 2gb kingston pc6000, wd 250gb og creative xfi extrememusic lydkort På forhånd takk... Endret 1. januar 2007 av fflex Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hadde same problem med mitt Gigabyte P965 DS4 hovedkort, etter eg installerte INF drivarane. Eg løyste problemet med å installere USB driver som låg på CDen som følgde med hovedkortet Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Dette problemet har vært der helt siden vi fikk opp pcn. Har prøvd med en MIST 600W, er iallefall ikke PSU som er problemet. Tenker jeg skal returnere kortet....noen som vet om netshoposlo tar imot varer bestilt fra netshop.no? hehe Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 *bump bump bump* Orker ikke å returnere kortet, det får han gjøre selv...men i mellomtiden noen som vet noe råd? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg har samme kortet, og den fungerer utmerket. Kjører på en 400W strømforsyning... må være fabrikkasjonsfeil... Endret 8. januar 2007 av tommy_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå