sindre2 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei! Fikk en krasj med Windows på den ene harddisken. La derfor inn Windows på en annen harddisk. Nå vil jeg overføre e-poster og adresseboken som ligger på den andre harddisken til den som er nyinnstalert. Hvordan gjør jeg det? Og hva heter filen. Når jeg går inn i programfiler på den harddisken som gamle-windowsen lå på og åpner Outlook Expres derfra er det ingen meldinger eller kontakter der. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Importer e-posten i den nye Outlook Express fra katalogen der den gamle outlook express lagret den. Vanligvis er dette C:\Documents and Settings\BrukerNavn\Local Settings\Application Data\Identities\{E87D7B34-6BBC-4083-9B78-C16F26E8EDB2}\Microsoft\Outlook Express Erstatt BrukerNavn med navnet til brukeren som har e-posten. Den lange katalogen med masse tall og bokstaver er bare ett eksempel. Den vil være forskjellig fra bruker til bruker. Og siden dette ligger på den gamle disken, må du sikkert bytte ut C: med D: Håper dette hjelper Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Hmm, jeg finner ingen "Local Settings" mappe! Er det noe jeg må justere for å vise sånne filer kanskje? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hmm, jeg finner ingen "Local Settings" mappe! Er det noe jeg må justere for å vise sånne filer kanskje? 7620394[/snapback] Jepp Verktøy -> Mappealternativer og vis skjulte filer og mapper... Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Flott, da var alle e-postene flyttet over, men hva med kontaktene? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Flott, da var alle e-postene flyttet over, men hva med kontaktene? 7620718[/snapback] Du mener adresseboka eller? C:\Documents and Settings\Admin(brukernavn)\Programdata\Microsoft\Address Book Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå