Acherox Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Hei! Hadde spilt og nerda til langt på natt her en dag, da jeg la meg til å sove. da jeg sku spille neste dag, var fargene helt monga og lyden var rar. Jeg har INGEN ide om hva som har skjedd. det som er hvitt er litt blått og det som er rødt er gult... Når det gjelder lyden hører jeg ikke vokalen etc, bare bakgrunnsmusikken. HJELP! takk på forhånd <3 Edit: Hadde slådd av vokal på lydinstillinger. Løste det nå. Men fargene har fortsatt problemer med seg selv Endret 1. januar 2007 av Acherox Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Er det sånn i bare ett spill, i alle spill eller hele tiden? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg hadde samme problem med en skjerm en gang, da var koblingen mellom skjermkabelen og skjermen dårlig, mulig at selve inntaket i skjermen var ødelagt. Men det var en gammel CRT-skjerm ages back, er vel neppe samme problemet. Lenke til kommentar
Acherox Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Er det sånn i bare ett spill, i alle spill eller hele tiden? 7621109[/snapback] Er slik i alle. : ( Edit; Og det er ikke bare i spill. Er slik i filmer og alt. Endret 1. januar 2007 av Acherox Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det kan være kabelen til skjermen, serlig hvis du har en CRT skjerm. Og siden det er sånn hele tiden kan det være driver elelr hardware-relatert. Vet ikke helt om fargene pleier å bli rare etter et kort har blitt overopphetet, høres litt merkelig ut. Sjekk skjermkablene du, evt. bytt den ut med en annen hvis det går og du har tilgang på en anna kabel. Hvis det ikke er feilen, så slett alle skjermkortdriverene og installer de nyeste fra nettet. Hvis ikke det heller virker så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Acherox Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Det kan være kabelen til skjermen, serlig hvis du har en CRT skjerm.Og siden det er sånn hele tiden kan det være driver elelr hardware-relatert. Vet ikke helt om fargene pleier å bli rare etter et kort har blitt overopphetet, høres litt merkelig ut. Sjekk skjermkablene du, evt. bytt den ut med en annen hvis det går og du har tilgang på en anna kabel. Hvis det ikke er feilen, så slett alle skjermkortdriverene og installer de nyeste fra nettet. Hvis ikke det heller virker så vet ikke jeg. 7622604[/snapback] Skal prøve det og gi tilbakemelding. Har CRT skjerm ja. Takk for svar : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå