kathrlar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei! Noen som vet hvordan man får frigjort radio'n i en renault megane scenic? Skal bytte og sette inn en cd spiller, men har ikke helt skjønt hvordan jeg får løs radio'n som sitter der. Det er en original philips radio som er standard i renaulter fra før 1997. Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei! Noen som vet hvordan man får frigjort radio'n i en renault megane scenic? Skal bytte og sette inn en cd spiller, men har ikke helt skjønt hvordan jeg får løs radio'n som sitter der. Det er en original philips radio som er standard i renaulter fra før 1997. 7619241[/snapback] Så lenge du ikke er redd for å ødelegge en gammel kasettspiller så er det bare å røkke til den løsner, men jeg kan ikke garantere at dashet ditt tåler det! =P Regner med det er de to kjente pinnene man må trykke inn får å få den løsnet, men det er ikke alltid like lett å få tak i disse... Se om det fulgte med noen til den nye cd spilleren og prøv med dem. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 kan jo ringe til nærmeste renault verksted å høre med dem hvordan du skal få den ut. Om ikke noen her har kjenskap til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Røsk til det løsner ville jeg ikke gått for i første omgang.... Kjør innom et sted som selger Philips og lån et par "nøkler" for å få den ut. Det er ulike løsninger for de forskjellige merkene, jeg husker ikke i farten om Philips har flate "nøkler" (1 rektangulært hull på hver side av spiller) eller runde bøylelåser (2 runde hull på hver side av spiller). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå