bebbetufs Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hei! sitter og spiller nå og koser meg med det, men det er en ting som ødelegger opplevelsen gangske mye. Omtrent hvert 10ende sekund stopper liksom lyden opp. Det kommer en skurrelyd og spillet fortsetter. Grafikken hakker nesten aldri og ikke samtidig med lyden. Amd XP 1900+ SOYO kt7 Dragon + soundblaster live player med siste drivere (creative) installert. WD 100GB SE og spillet er fullt installert. gForce 4 MX 512MB RAM. Windows XP Siste 4in1 drivere Siste skjermdriver? 40.72 Det eneste jeg kjører i bakgrunnen er Direct Connect. Har ikke prøvd uten fordi jeg holder på å ta ned en fil jeg har lett veldig lenge etter. Maskinen er ikke klokket og er ikke for varm. Jeg kjører NOLF 2 på 1024x768 32 bit som jeg gjør med alle andre spill, som f.eks. Mohaa. Har ikke hatt noen problemer med dem, heller ikke med DC og Norton AV i bakgrunnen. Har prøvd med forskjellige instillinger i spillet men det hjelper ikke. Noen som har noen tips til løsninger / tweaks? Med disse instillingene spiller jeg andre spill helt fint [ Denne Melding var redigert av: bebbetufs på 2002-11-24 03:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå