Husee Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hallo! Driver å skriver et seremne om Hinduismen. Der har jeg tenkt å ha med værtfall 1 hellig tekst. men jeg har lite tilgang på det akkurat nå. Så jeg lurte på om det var noe her inne på forumet som hadde noen litt lett tiljengelig? Det hadde vært fin! Gi meg gjerne en Pm eller legg den inn i posten =) -Huse Lenke til kommentar
eflas Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Rigveda, Yajurveda,Samaveda og Atharvaveda er hellige hinduistiske tekster som jeg vet om.... Google deg frem til stoff om de Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 ok! tusen takk =D Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja bare ta med noen av versene fra vedaene Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja bare ta med noen av versene fra vedaene 7825046[/snapback] Eller Upashinadene. Lykke til! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Synes å huske at det var noe som het Bhagavadgita eller noe sånt? Feil religion kanskje? Sjekk wikipedia du. Og lykke til med oppgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå